Graag wil ik nog wat kilootjes kwijt en ik wil graag wat gaan sporten, nu zat ik aan Zumba te denken. Wie doet dit ook? En is het leuk?
ik heb het gedaan, het is erg leuk, na de bevalling ga ik er ook weer mee beginnen. maar niet iets om in je eentje voor de tv te doen (dvd) het kan erg vermoeiend zijn... en als je het in een groep doet ben je een stuk gemotiveerder.
ik doe het, 1x per week. vind het best zwaar. doe het al een tijdje, maar zie geen resultaat in gewicht ofzo. Maarja, wat is dan ook 1 uurtje per week?? (als je ziet wat ik allemaal snoep) Mijn bekkenbodem is nog niet echt stevig zeg maar, dus al dat gespring is voor mij wat lastig, maar leuk ik het zeker! (ik kan er geen klap van, ben ook echt niet een danserig type, maar dat drukt de pret niet!)
ik doe het ook! ik vind het erg leuk! maar zoals Mejojo ook al zei, in een groep is veel leuker, ten eerste is het natuurlijk gezelliger en je blijft zo gemotiveerd!
ik doe ook zumba in groepsles , erg leuk .. nu nog hopen dat ik ook resultaat zie ( maar neemt niet weg dat t hartstikke leuk is )
Hoi, Ik doe sinds een week aqua zumba. Is ook erg leuk. Met gewoon zumba geen ervaring. Groetjes, Wilmy
Ik doe ook aan zumba 2 tot 3 keer per week op de sportschool. Vind het erg leuk en word er altijd erg vrolijk van en zie al zeker resultaat. Daarnaast lijn ik ook moet ik erbij zeggen. Het schijnt dat je met 1 uur zumba 1000 kcl verbrand.
Zumba is Zuper! Ik doe het sinds december, en ben 5 kilo kwijt, woehoe! Ik snoep ook niet meer hoor, dus dat helpt ook flink mee in mijn geval (hihi). Ik vind het heerlijk om op muziek lekker te dansen en het is heel gezellig in een groep!
Ik heb een aantal proeflessen gedaan en vond het superleuk!! Ik zou het graag weer gaan doen maar vond de kosten van het abonnement bij de sportschool te duur.
Ik vond het niks aan haha. Het was in het begin heel erg druk bij ons op de sportschool maar nu loopt het aantal leden flink terug
ik doe het ook en vind het super leuk zou alle lessen wel mee willen doen, maar weeg niet zoveel dus ik wil niet af gaan vallen wordt er ook altijd lekker vrolijk van en als je die muziek hoort kan je niet meer stil staan liefs kim
@deelighT, het is een workout van meestal een uur, gebaseerd op latijnsamerikaanse dansen. google ff op Zumba, of bij youtube, dan zie je allemaal filmpjes
Ik ben van plan om Zumba te gaan doen via de DVD's na de bevalling, beeb boven naar bed, gordijntjes naar beneden en ff uurtje in de kamer staan hippen
Ik doe het al een tijdje 2x per week. Vind het echt heel erg leuk! En zie al best resultaat. Zeker mijn buik gebied is strakker gworden
Ik heb alleen een proefles gedaan, maar vond het super! Ben toen zwanger geworden en weet eigenlijk niet of je het mag doen tijdens de zwangerschap. Moet wel zeggen dat ik zelden zo gezweet heb als ik dat uurtje!
hoi dames, ik ben zelf zumba instructor. Ik gééf dus de Zumba lessen... Het is (voor iedereen die het niet kent) een work out gebaseerd op aerobics. Maar het is meer een dans work out. Maar de bewegingen die je maakt zijn bewegingen uit zuid amerikaanse dansen, salsa/merengue/samba e.d. De bewegingen worden veel herhaald waardoor het laagdrempelig is voor de minder goede dansers. Doordat, naar mijn mening, je enthousiast aan het 'hoppen' en swingen bent, merk je niet dat je zoveel beweging hebt. Ok, je begint te zweten waardoor je het merkt De vrouwen in mijn les, leeftijd 16 tot 62, merken het wel door 1 x per week te zumba'en. Ze krijgen meer conditie, de ene valt af (wel in combi met minder snoepen!), de ander (waaronder ikzelf) krijgen meer buikspieren... Ik zou zeggen, doe gewoon een leuke proefles.. Dan weet je of het iets voor je is. En schrik niet over de passen, die heb je echt waar binnen een paar weken onder de knie!