Linnaeushof

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roozjuh, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Iemand die er ooit keer is geweest? Is het leuk voor een 2jarige?
    Ik heb nu paar keer reclame op radio gehoord ervan maar het lijkt me zo'n klein niet-interessant parkje.

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

het is te groot, wat ik weet van vroeger en te leuk.
    Alleen zonde van me geld en de reistijd.
    Ik wacht nog wat jaartjes.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Klein en niet-interessant is het absoluut niet. Ik geloof dat het zelfs de grootste speeltuin van Nederland of Europa is (correct me if I'm wrong). Ze hebben ook een gedeelte voor peuters. Ik ben er zelf alleen als kind geweest, dus nog niet met mijn eigen peuter. Hij raakt altijd een beetje overdonderd van grote speeltuinen, dus ik wacht ook nog even tot hij wat groter is.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

buiten dat lineaushof inderdaad de grootste speeltuin van europa is..

is het voor jou mischien klein maar voor je uk niet :)
    die hebben wat dat betreft een heel ander perspectief en vermaken zich ook uren in een daadwerkelijk wel kleinere speeltuin.

wij gingen er met schoolreisje weleens heen en ik vond het altijd super
    maar of het echt voor 2jarigen is durf ik niet heel veel over te zeggen :)
    ik vind het net wat te ver weg voor een speeltuin omdat hier vlakbij een grote speeltuin zit waar we ons oo prima de hele dag kunnen vermaken. (en dat voor 50ct per persoon.. )

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Op mijn werk gaan we er vaak heen met schoolreis. Het is echt een leuk park. Maar ik denk dat het voor een twee jarige nog niet zo leuk is. Ik zou wachten tot hij 4 is.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik ben er zelf nog niet geweest, maar woon er vlakbij en ken vele mensen die wel met kleintjes er naartoe gaan en het schijnt toch echt leuk te zijn. Wij gaan ook binnenkort een keertje daarheen. Ons zoontje is ook 2 jaar. Je hebt zelfs een apart babydreumes en peuter gedeelte. Maar van wat ik hoorde ook genoeg te beleven ook voor de hele kleintjes

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

doordat we kaarten hadden gewonnen via de postcode loterij zijn we er vorig jaar geweest en ik vond het echt leuk vooral met het water enzo.
    maar ik denk dat het voor wat oudere kindjes leuker is.

8. Maia

Maia Niet meer actief

volgens mij hebben ze een apart dreumes/peutergedeelte dus dat is denk ik wel leuk.

en het is inderdaad groot :)

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.810
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier nog iemand die het van vroeger kent van de schoolreisjes. Nouja, 1 schoolreisje.. en tóén vonden we het GEWELDIG .. maarja, daar heb je nu niets aan. Als ik in de buurt gewoont had, waren we vast al eens geweest. Nu komt het nog wel als de oudste inderdaad een jaar of 4 is ofzo

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Voor een 2 jarige zo'n 8 jaar geleden nog genoeg te doen hoor! Dus neem aan dat dat onderwijl niet verandert is (aan de plattegrond te zien niet iig!)
    Dat was mijn eerste uitje samen met mn huidige man en mn 2 kinderen... Ik zocht het park even op om te spieken en meteen zegt hij zullen we daar donderdag heen gaan? (3 jaar getrouwd....mn onderkaak ligt nu op de grond want hij weet het schijnbaar toch!?)

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ben er een paar jaar geleden geweest, toen hadden we zelf nog geen kindjes. Maar ik vond het echt een heel mooi park!
    Een apart peutergedeelte, en voor de iets oudere kinderen was er ook heel veel te beleven.
    Echt de moeite waard als je niet te ver weg woont!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Klein en oninteressant? Het is mega groot en ik vond het vroeger geweldig! Maar je bent te vroeg, over een paar jaar wordt het was echt leuj.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dank voor alle reacties. Damian is dus misschien net even iets te klein ervoor. Leuker als ik nog 1.5jaar wacht. En is voor ons een uur rijden dus dan wil ik wl dat hij er volop van kan genieten

14. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Hoi,

Als kind kwamen wij er wekelijks en mijn kleine meid is er vorig jaar ook al geweest, dus toen was ze 1,5 jaar oud.
    Ik vond het ontzettend leuk en de kleine meid heet zich ontzettend goed vermaakt, heel veel te zien en te doen. Na een uur of 2 was het klaar, rustig een broodje gegeten en wat gedronken en in de auto terug lekker geslapen! echt een aanrader hoor

Deel Deze Pagina