Hoe krijg ik het duimen afgeleerd?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door banjabes, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    eh sommige kinderen hebben nooit geduimd en moeten ook een beugel.
    En dat je duimt is ook niet per definitie te zeggen dat je dan dus een beugel moet, later. Ik heb zelf ook jaren geduimd en nooit een beugel nodig gehad. Dus dikke onzin om het daar op te gooien.

En wat denk je dat wij betalen voor mensen die zelf kiezen om te roken en/of te drinken en daaruit voort allerlei gezondheidsproblemen krijgen. Dat vind ik persoonlijk erger. Dat zijn volwassenen.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Het is heus niet mijn eerste gedachte en het stond er misschien wat fel, maar vind het wel raar om je kind iets maar te laten doen met het argument dat je over 12 jaar dan wel weer een remedie tegen aangooit ;)

@ TS: succes, ik hoop dat je kindje binnenkort al veel minder duimt!

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gaat meer om het idee dat mensen zich NU al zo druk maken om dingen.
    Het cb zeurt maar je kind moet dit en dat kunnen. Ze moeten bij 6 mnd uit een beker leren drinken. Ze MOETEN bij 1 jaar niet meer aan een speen en flessen drinken. Ze MOETEN bij 2 jaar wel minaal 2 zinnen woorden spreken. Ze moeten dit en dat.
    GEK wordt je ervan als ouder.
    Ik zeg uiteindelijk komt het goed. Zo niet dan is er altijd nog een beugel. Nee ik was eigenwijs en kreeg een beugel omdat ik duimde. That is my point. Ik maak me niet druk. Ze moet eerst eens leren me goed te begrijpen en de wereld dan leg ik wel eens uit wat duimen kan doen.

Deel Deze Pagina