Hallo dames, Mijn zoontje van 10 maanden gaat vanavond voor het eerst pasta mee eten (prak eet hij al mee). Ik maak dit altijd met verse groente er doorheen. Maar mag hij ook champignons? Groetjes, Wendy
Ja naar mijn weten wel. Ik heb op internet een site met babyrecepten waar ook recepten opstaan met champignons. www.keukenkikker.nl
Op het cb vertelden ze me dat Sem (9mnd) alles mee mag eten als ik maar op pas met zout en andere kruiden dus champignons zou wel mogen lijkt mij..
champignons mogen ze wel ja. Ik heb donderdag spaghetti gemaakt met verse ui, prei, paprika en champignons. Dit eerst gebakken en daarna gezeefde tomaat erbij en hier vervolgens de staafmixer op gezet. De champignons had ik apart gebakken met geruld gehakt, zodat er toch wat structuur in de saus zat. Nog een blikje tomatenblokjes erdoor en je hebt lekkere saus. Beetje eruit geschept voor Thijs en daarna kruiden voor ons toegevoegd. Hij heeft er helemaal geen last van gehad!
ja hoor, maakte voor mijn dochtertje toen wel eens aparte pastasaus met champignons omdat papa en mama er van gruwelen, zij vond en vind het heerlijk.