Mag mijn zoontje van 10 maanden champignons door pasta?

Discussie in 'Voeding' gestart door 00Wendy00, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Mijn zoontje van 10 maanden gaat vanavond voor het eerst pasta mee eten (prak eet hij al mee). Ik maak dit altijd met verse groente er doorheen. Maar mag hij ook champignons?

Groetjes,
    Wendy

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja naar mijn weten wel. Ik heb op internet een site met babyrecepten waar ook recepten opstaan met champignons.

www.keukenkikker.nl

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Op het cb vertelden ze me dat Sem (9mnd) alles mee mag eten als ik maar op pas met zout en andere kruiden dus champignons zou wel mogen lijkt mij..

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    champignons mogen ze wel ja.

Ik heb donderdag spaghetti gemaakt met verse ui, prei, paprika en champignons. Dit eerst gebakken en daarna gezeefde tomaat erbij en hier vervolgens de staafmixer op gezet. De champignons had ik apart gebakken met geruld gehakt, zodat er toch wat structuur in de saus zat.

Nog een blikje tomatenblokjes erdoor en je hebt lekkere saus. Beetje eruit geschept voor Thijs en daarna kruiden voor ons toegevoegd. Hij heeft er helemaal geen last van gehad!

6. tulip

tulip Niet meer actief

ja hoor, maakte voor mijn dochtertje toen wel eens aparte pastasaus met champignons omdat papa en mama er van gruwelen, zij vond en vind het heerlijk.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja ik geloof dat ze het vanaf 8 maanden mogen. Julia vind het heeeerlijk!!

Deel Deze Pagina