Vreemd?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JBM1985, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Hallo dames,

Sinds gisteravond kreeg ik licht pijn (voornamelijk) rechts onderin ter hoogte van mijn lies en vandaag heb ik daar nog steeds last van. Echt zo'n menstruatie achtige pijn alleen lager.. Ook had ik vandaag met afvegen (sorry) roze afscheiding.
    Erg vreemd aangezien mijn cyclussen wel wat langer zijn verwacht ik nu nog helemaal niet mijn ongi...
    Even kijken maar of het misschien doorzet anders weet ik het ff niet.
    Wou het even kwijt nog niet eerder gehad namelijk. :(
    Misschien iemand ook ervaring mee?

Gr J

2. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je toevallig ook wanneer je je eisprong hebt gehad?

3. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Nee eigenlijk niet want ik temp niet en gebruik geen ovu testen en heb hem ook nog nooit gevoeld. Misschien toch maar eens handig om te beginnen met tempen! We wilden het eerst even zo proberen nl.

4. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zulke lage cyclussen hebt klopt je banner denk ik niet die staat op 28 dagen?

Ik heb wel eens gelezen dat sommige wat rozige afscheiding hebben bij de eisprong daar zat ik dus aan te denken.

5. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Heb mijn banner op 41 dagen gezet. Ja er zit nog geen echt vast patroon in, wat het dus ook allemaal wat lastiger maakt.

6. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit stukje vond ik met een beetje zoeken op het net:

Sommige vrouwen verliezen een klein beetje bloed tijdens de eisprong. Dit is normaal. Dit bloeden komt vaker voor bij vrouwen met een langere cyclus.

Dus als er toch geen menstruatie doorbreekt, zou ik toch zeggen dit kan wel eens je eisprong zijn geweest.

7. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Het kan eventueel ook een innesteling zijn, mits je cyclus korter zou zijn....

8. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Zo ik heb weer eventjes tijd om achter de pc te kruipen haha.
    Wou jullie bedanken voor jullie reacties.
    Helaas ben ik vandaag echt ongi geworden :(.
    Al hoewel ik het nog nooit gehad heb, dinsdag al begonnen welliswaar minimaal en nu vandaag pas helder rood bloedeverlies en dat op dag 27... Kan er dus nog geen pijl op trekken.
    Jammer dat het niet raak is maar wel een klein beetje blij dat ik iig geval niet weer 41 dagen hoeft te wachten.

Liefs

Deel Deze Pagina