Hier hielp het allemaal ook niet. Biotex, schoonmaakazijn, peper, aluminiumfolie.. De kat piste er daarna vrolijk op verder. Legde ik een zeiltje erop, piste hij op het zeiltje. Rook toch nog de geur erdoorheen en ik blijf niet bezig met schoonmaken zeg. Heb de hele mat (ook inbouwmat dus erg vervelend) er maar uitgehaald, denk dat ik hem weg ga doen. Het ruikt nu een stuk frisser in de hal.
Let er trouwens wel op dat je uitsluit dat je kat niet medisch wat mankeert, zoals bijvoorbeeld een blaasontsteking..
Wat ook kan helpen: Zet extra kattenbak op plek waar telkens geplast wordt en verplaats deze na een tijdje langzaam naar de echte plek van de kattenbak.
Ik heb het nu met een hoop spiritus besprenkeld.. ik leg bijna het loodje van de lucht maar hoop dat het helpt. De kattebak staat op een meter verder, dus dat lijkt me niet het geval. En eten kan ik daar niet neerzetten, want het is precie shet halletje van de voordeur en de deur van de wc die op de mat uitkomt
Je kunt ook proberen aluminiumfolie neer te leggen op die plak (plassen op aluminiumfolie kan de kat afschrikken (het houd vaak niet van spetteren). Helaas bij mij niet geholpen, maar het valt te proberen (en het scheelt ook schoonmaken).