Hoe lang domperidon?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door devil81, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Teddy,

Ivm slechte produktie heb ik domperidon gekregen, nu heb ik geprobeerd om af te bouwen, maar dan daalt mijn voeding ook tot echt te weinig!

Hoe lang mag je domperidon doorslikken en wat voor effect heeft dat dan op de BV, schadelijk voor de kleine bedoel ik?

Alvast bedankt!

Groetjes

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hoi,

Als het nodig is mag je je hele borstvoedingsperiode domperidon slikken. Domperidon is in principe veilig en gaat zo goed als niet door in de melk. Het is wel goed om bij je huisarts onder controle te blijven.

Heb je al geprobeerd om vaker te voeden en eventueel clusterkolven toe te passen?

3. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Ja al vaker gekolft idd, en dat helpt wel iets maar niet voldoende om alles te kolven, kolf nu nog maar 4flesjes van de 5 dus kolf al niet alles, en kolf al vanaf dag 1 maar met domperidon lukt het je enigzins om goed te kolven, en krijg daardoor ook weer vertrouwen in de BV, hen geprobeerd om af te bouwen, maar lukt dus niet, helaas! Maar als het dus veilig is hoef ik me weinig zorgen te maken! Merk wel dat de BV zich aanpast aan het kindje, dus dat je qua CC steeds meer kolft per week!

Bedankt voor de info, en ga van de week weer een paar clusterkolf dagen inlassen, dat scheelt wel iets, maar niet enorm, heb het al zo vaak geprobeerd, en heb me er enigzins bij neergelegd!

Groetjes

Deel Deze Pagina