Hallo allemaal, ik ben hier voor het eerst op het forum en heb wat vragen of het gebruik van Clomid. Dit is mijn derde ronde, eerste ronde heb ik wel een eisprong gehad, maar niet zwanger, toen de tweede ronde met dezelfde dosis en toen geen eisprong... teleurstelling natuurlijk, maar vol goede moed gaan we verder en ben ik begonnen met een dubbele dosis. Vandaag weer naar het zkh geweest en ze hebben bloed geprikt. Ook heb ik een echo gehad en ze zag een vrij grote bol in mn ene eierstok, in de andere zaten alleen maar heel veel kleintjes. Mijn vraag is... stel dat deze een dezer dagen springt, over hoelang weet ik dan of ik zwanger ben? Misschien een hele stomme vraag, maar ik ben nog maar drie maanden bezig in "de Molen", dus dacht laat ik me eens aanmelden op een forum zodat ik kan lezen hoe andere vrouwen dit ervaren. Groetjes!
Je kunt 2 weken na je eisprong testen, dus er vanuit gaande dat je ei binnen nu en een dag of 4-5 springt, zou ik over 3 weken een testje doen als je dan nog niet ongi bent.