De titel zegt het al: als we met onze kleine meid naar een ballorig willen, welke is dan leuker Heerenveen of Meppel?
Heerenveen ben ik nooit geweest maar Meppel vind ik wel erg leuk. Ze hebben nu ook nieuwe een baan boven de attracties uit met van die trapauto's. En boven kan je nu voetballen.Ik vind het hier niet te groot en overzichtelijk met een deel voor baby's, deel voor peuters en een deel voor grotere kinderen.trampoline's, rollerbaan.
In Heerenveen al paar keer geweest en het gedeelte tot 4 is van alles te doen. Ballenbad, springkussen, trampoline, grote speel blokken (grote versie van duplo zeg maar), kruip gedeelte en dan aan de kant nog wat speel dingetjes zoals huisje en van die wand dingetjes. Wij vonden het heel leuk.
Ze kunnen ook op schoot. Zie idd net dat jou kindje nog erg jong is. Maar op schoot kan sowieso als je kindje straks groter is.
Waarom niet als ik vragen mag? Mijn meiden vinden het geweldig. Emma speelt in het grote gedeelte. Julia wil vaak ook al mee, ze speelt in beide toestellen.
Vind het vrij klein en niet zo mooi opgesteld. Peutergedeelte vind ik ook niks. Wij gaan eigenlijk altijd naar wijhe. Echt heel mooi groot ,fris en leuker qua spelen.