wat denken jullie ervan?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door guppekop, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Daniel heeft vorige week heel de week koorts gehad dus ben vrijdag met hem naar de dokter gegaan. Hij had nog geen oorontsteking maar het was wel geïrriteerd en omdat we naar frankrijk moeten een kuurtje meegehad. Nu is het maandagavond en heeft hij nog steeds koorts, is dat normaal? in de bijsluiter stond wel dat koorts kon terugkomen, maar er stond niet bij hoeveel dagen dat meestal is. Ook hoest hij als een gek, is nog steeds snotverkouden en is erg huilerig. Arts kon niet meer vinden dan een geirriteerd oortje, nog geeneens zo gek erg, dus vind het beetje vaag dat hij nog steeds koorts heeft?

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou zeggen dat het idd wel alarmerend is dat hij nog steeds koorts heeft, mijn dochter net 3 jr heeft de afgelopen 3 weken geirriteerd rood oort gehad werd verder door ha en ka niets voor gegeven gewoon uitzieken maar jij hebt AB gehad zou je zeggen dat het oor over zal zijn waardoor de koorts ook weg is, ik zou toch nogmaals de ha raadplegen zolang koorts zou een ontsteking ergens kunnen inhouden.
    Sterkte ermee.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vermoed nu dat hij griep erbij heeft. Wim is ook ziek

Deel Deze Pagina