hoe krijg ik mijn dochter zindelijk??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MissFlower, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Leuk om te lezen dat er zoveel mama's bezig zijn met zindelijkheid!.... Hier is het gelukt in 2 weken tijd!... In totaal 3 ongelukjes!...
    Vind zelf weggaan zonder de luier aan nog wel een beetje spannend... maar dat probeer ik niet te laten merken...

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wow wat goed zeg!! Haha hopelijk lukt ons het ook zo goed!:)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Enne, hoe hebben jullie het aangepakt?

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ik zag door de bomen het bos niet meer met alle tips en methodes, dus ik heb er een goedkoop boekje over gekocht, 6 euro inclusief verzendkosten en best informatief Boek: Zindelijkheidstraining* - Penny Warner | Uitgeverij Synthese

Hier gaat het wel prima, af en toe heeft ze mindere dagen, maar momenteel gaat het heel goed.

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hier vandaag de hele dag zonder luier en over de hele dag van 6.30u tot 19.00u 3 kleine ongelukjes. Ze stopte dan met plassen ging op potje verder en vroeg om schone broek. Al die keren was ze ff heel druk in spel ofzo dus dan vergat ze het ff maar reageerde ze dus wel direct met oops zodra ze het voelde. Vind het echt knap van zo'n ukkie haha.

Dat boekje die jij noemde Jo ziet er ook wel goed uit. Wij hebben hier Lotje op het Potje!

6. Hier gaat ie ook lekker. Zijn nu zo'n 2 weken bezig. Sinds 2 dagen geen ongelukjes meer.
    Eigenlijk ging het écht helemaal vanzelf. Geen dwang, maar wel 'uit ons dak' als het goed ging.
    Zelfs 's nachts gaf ze het een keertje aan.
    "Mama, moet op C plassen."
    Dochter is 2 jaar en 5 maanden.

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha hier idem wat het uit ons dak gaan haha ze zegt zelf dan al: Toppie!!! Appaus, haha applaus dus :D
    Hier nog niet s nachts hoor ;) maar ze is ook nog heel jong:p

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    We zitten nu in week 5.
    Zoonlief is overdag luier-vrij muv het middagslaapje.
    Hij doet alles op het potje nu, ook de ontlasting. Hij geeft alles zelf aan.
    ´s Nachts gewoon een luier om, en is nat ´s ochtends maar dat maakt me niet uit, dat komt vanzelf.

Deel Deze Pagina