Heb een leuke jas gezien voor de oudste bij kleertjes.com weet iemand hoe dit merk valt normaal klein of groot
Ik heb alleen een shirtje van dat merk en dat heb ik een maatje groter genomen omdat ik het wat klein vond vallen.
toevallig vandaag een jas gekocht van salty dog... vind het ook smal vallen maar is hier ook niet erg...mijn meisje is 93 cm en 11,5 kili en heb voor haar maat 92 gekocht
nou ik heb een zoontje dat bijvoorbeeld van sevenoneseven maat 110, esprit 110 draagt.maar salty dog kan hij 104 zelfs 98 aan. maar van kids, niet van baby saltydog . dat geldt voor shirts, spijkerbroeken en jogging broeken. ik heb die gekocht in maat 104 maar nog te groot. van andere merken had hij deze zomer al 98-104 aan maar van saltydog 92 broeken. het valt breed en lang dus.
Hier kleertjes van SD le Chic, die vallen redelijk normaal tot ietsie aan de kleine kant. Hier dus nu 104, terwijl ze 98 draagt..
van s&d le chic 104 maar dat is kleiner dan saltydog 104. heel raar is dat. misschien is er n verschil tussen jongens en meisjes saltydog? le chic vind ik normaal vallen.
Hier een winterjas maat 98 terwijl ze nu 86/92 heeft. Net als met haar zomerjas van Salty Dog, valt de winterjas erg smal dus het kan prima. Wel slaan we de mouwen nog om.