Ik wil een nieuwe koffiemachine aanschaffen, mijn senseo is terminaal Ik wil er wel eentje met pads, of met krups oid.... Ook eentje die warme melk maakt Wie weet een goede lekkere machine?
En zijn die cups of hoe die ook heten niet heel erg duur? de Dolce Gusto lijkt me ook wel een fijne, veel smaakjes ook toch? Heb nog zitten kijken naar eentje van DeLonghi, iemand daar ervaring mee?
Nespresso! Heb 'm nu 2 maanden, mét melkopschuimer. Echt superlekker! De cups kun je online bestellen met levergarantie binnen 48 uur. Echt ideaal. Een nadeeltje; ik vind de Senseo ineens lang zo lekker niet meer...
Wij zijn helemaal weg van onze Nespresso! Heerlijke koffie en idd het enige nadeel: de senseo van mijn schoonmoeder is nu ineens niet meer zo heel lekker meer!
Wij hebben een dulce gusto en een nespresso. Ik vind de nespresso veel beter dan de dulce gusto. De smaken zijn beter. Enige nadeel is dat beide wel redelijk duur zijn in de koffieprijs. 1 kopje koffie uit de nespresso is 33 cent. Dus een stuk duurder dan de senseo, maar wel veel lekkerder.
ik heb de senseo en sinds het weekend ook de dolce gusto. voor de gewone koffie proef je eigenlijk geen verschil maar o wat zalig is de latte macchiato, chococino en cappuccino op zijn tijd. alleen voor die 3 is een dolce gusto al de moeite waard. senseo is nu voor bezoek en voor mezelf het voornaamste van de dag maar ga mezelf zeker elke dag verwenne met een heerlijk bakje koffie met een flinke melk laga melkschuim . helaas is de dolce gusto wel erg duur vergeleken met senseo. voor de smaken die ik hierboven noem ben je al toch wel 60 cent per kopje kwijt en bij de gewone koffie dus zonde rmelk cupje 30cent
nee das de nespresso toch? nadeel van die cups is dat ze enkel via internet te krijgen zijn. verder wel erg lekkere koffie
Ja nespresso is van George Clooney. Die cups zijn trouwens echt heel makkelijk telefonisch of via internet te bestellen. Of bij de bijenkorf even snel proeven/mediamarkt. Lijkt wel alsof ik enorm reclame maak voor die nespresso, maar ik ben er zo blij mee..
Ik heb de nespresso gehad en die was erg lekker. Makkelijk in gebruik ook. Nu heb ik een machone die automatisch bonen maalt, zo'n volautomatische, heerlijk wil nooit iets anders meer. Maar voor cups zou ik zeker weten voor nespresso gaan. Ik zou overigens wel een apart melkopschuimer apparaat erbij kopen, ik vond de schuim veel lekkerder van dan van een pijpje.