Heel veel sterkte ! Voor het katje is het beter, want nu heeft hij pijn en das ook niets. Vind het een goed idee dat je je kids erbij laat, zo leren zo omgaan met het overlijden van huisdieren.
Sterkte met dit moeilijke maar liefdevolle verstandige besluit. en een dikke kattenknuffel van onze tijger Whiskey
dikke knuffel voor jullie alledrie hoor! dit is niet makkelijk, maar hou je goed vast aan de rust die je je katje geeft. knuf!
Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen voor morgen. Het is heel moeilijk maar soms is het t beste. Ik hoop dat jullie veel steun zullen vinden bij elkaar en aan de mooie herrinneringen aan je katje. Groetjes, Romy
Morgen, deze tijd, is ons vriendje overleden. Best wel een raar idee. We proberen zoveel mogelijk bij hem te zijn, hem te verwennen met lekkere dingen (eigenlijk is dat geen verwennerij meer want ze krijgen hier best veel!) Het is beter zo. Hij wordt echt steeds slechter. Bedankt voor jullie lieve woorden. Morgen wordt een hele zware dag voor ons.
Rot is dat he, je wilt het diertje zo graag houden maar het gaat niet meer Ik wens jullie heel veel sterkte morgen!
Ach jeetje lees net je hele verhaal. Brr verschrikkelijk zoiets. Bij ons is 6 weken geleden onze kat onverwachts overleden, heel erg verdrietig. Heel erg veel sterkte morgen. Liefs Booky en een kattenknuffel van Mickey
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen... Het is verschrikkelijk verdrietig om een geliefd huisdier te moeten missen. Heel veel liefs!
't Komt steeds dichterbij. Vandaag gaat 't slecht met mij. Ik dacht dat 't allemaal wel meeviel maar dat valt vies tegen! Misschien heb ik al die tijd gedacht "Nog zoveel dagen" en nu is het gewoon vandaag! Ik heb stiekem gehoopt dat hij vannacht rustig in zou slapen, waarom weet ik niet. Ik weet dat we de juiste beslissing hebben genomen. 't Beessie door laten gaan kan niet. Ik denk dat als ik hem naar buiten laat gaan ik hem nooit meer terug zie, en dat wil ik niet. Ik wil 'm niet laten lijden in de kou, in z'n eentje! Maar goed, blij dat ik het weer van me af heb kunnen schrijven. Mijn man gaat zo een kistje voor hem bouwen. Voor hem een goeie manier om het allemaal te verwerken. Zucht....
Je hebt een wijs besluit genomen, het dier zal het je zeker niet kwalijk nemen. Een dierwaardig einde voor zijn leven! Veel sterkte, ik heb het zelf nog maar meegemaakt, dus weet nog hoe het voelt!