veel verkeerd geplaatst

Discussie in 'Over deze site' gestart door tweeling, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    word er nu zoveel verkeerd geplaatst of ligt het aan mij?

ik heb het idee dat er staads vaker zomaar weer ergens een topic ergens neer word gezet, terwijl jullie mods er zo hard aan gewerkt hadden alles op orde te krijgen!
    Je kon niks meer fout neerzetten een verkeerde titel geven of iets doen wat niet volgens de regels is of jullie zater er meteen boven op :thumup:

maar nu?

merk ik dit alleen?

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Heel erg bedankt voor je steun tweeling, het is altijd fijn als er meegedacht word om het forum leuk en overzichtelijk te houden!

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen :)

Dus dames/heren: Let goed op waar je een topic opent en maak gebruik van een duidelijke titel.

En mocht je een bericht tegenkomen die verkeerd geplaatst is gebruik dan de melden knop van het betreffende bericht om 'm te laten verplaatsen naar het juiste forum.

Alvast bedankt
    Groetjes van Kiki
    Moderator

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb precies hetzelfde. Van de meldknop moet ik misschien ook wat meer gebruik maken. Stuur de mensen altijd een pb, maar misschien lezen ze dat niet, omdat ze hun mailbox nog niet hebben gevonden.

Mag ik dan hierbij ook opmerken dat de zoekfunctie wel wat meer gepromoot mag worden? Ik zie zoveel van dezelfde berichten die allemaal netjes onder 1 noemer geplaatst konden worden.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha komt op mij een beetje over alsof we er nu niet meer boven op zitten. ;)

We verplaatsen continu en ik kan wel leukere dingen verzinnen om te doen!

Dus ladies!

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik bedoelde ook als leden hoor. Ik bedoel dat we elkaar op de zoekfunctie kunnen wijzen. Scheelt jullie weer werk ;)

Ik heb niks te klagen over jullie werk. Ben zelf moderator geweest van een forum, dus weet hoeveel werk het is.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahah...dat lag dus niet aan mij..... ;)
    Ik verplaats me ook suf (zo voelt het in elk geval wel).
    Is inderdaad niet het leukste van het moddervak :( haha

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zou pas op de zoekfunctie wijzen als ZP verhuisd is en de zoekfunctie ook weer werk, want nu kan ik (als toch geen newbee) ook niets vinden met de zoekfunctie.

Misschien moeten we verkeerd geplaatste topics idd vaker melden of we hebben meer mods nodig.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    9 lijkt me zat hahaha
    maar meer melden mag best! We kunnen niet alles zien.

(er wordt al heel veel gemeld hoor! dat werkt heel goed!_

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wat raar, ik heb vandaag de zoekfunctie redelijk vaak gebruik (zelfs nog om mensen op weg te helpen) en die doet het hier gewoon hoor. Nou ja, 1x kreeg ik een leeg scherm dat was alles.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik red me ook aardig met de huidige zoekfunctie hoor, al mis ik de oude net als ieder ander.
    Elmo

*er wordt aan gewerkt ;)*

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Daar hebben we idd al een topic over. Maar ik kan niet goed zoeken met deze google-zoekfunctie. Vroeguh ... ;)

Melden dus dames ... en heren :)

12. Niet meer actief

Nouja, dat handjevol heren dat ik hier ken ( mijn kamer wil je niet, ik herhaal, niet zien :p ) . Reporten gaan we makkelijker maken. Als je dan gaat reporten krijg je een lijstje met mogelijke problemen te zien en dan is het niet meer nodig een hele uitleg te geven. Dat is een stuk sneller ;)

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    De zoekfunctie geeft vaak alleen maar gesloten topics dus ja kan me voorstellen als ieamdn dan een nieuw topic opent.
    Ik probeer er ook wel op te letten hoor.

14. Niet meer actief

Dat is logisch, dat je gesloten topics krijgt, want Google update niet continue maar met sprongen op basis van robots waar geen invloed op is uit te oefenen door de makers van deze site, maar dat is binnenkort echt opgelost.

15. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    sorry modjes! ik heb mijn vraag verkeerd geformuleerd! ik doel op de leden dat die beter moeten kijken (ook ikzelf ;) ) en we meer moeten melden!

dus staat er iets fout! rechts boven in staat een meldknop en vul in waar het topic wel hoort!

scheeld denk ik een hoop werk als iedereen een beetje meekijkt ;)

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;)

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008