Lieve meisjes, Aangezien het dit jaar de eerste kerst wordt met onze kleine man erbij wilden we graag een mooie kerstkaart met foto van de kleine man laten drukken. Afgelopen weekend wilde ik de foto's gaan maken. Kerstpakje met muts en kerstdingessen voor op de achtergrond helemaal klaar voor de foto en toen... Kreeg mijn zoontje opeens de 6e ziekte. Zaterdag was hij te zielig om op de foto te gaan en nu is hij veel te vlekkerig om op een kerstkiekje te zetten. Hij zit werkelijk van zijn tenen tot zijn haren onder de rode uitslag Nu hoop ik dat het met een paar dagen weg is getrokken en we alsnog een leuke foto kunnen maken maar nu is het de vraag of we dan nog op tijd zijn voor het laten maken van een kerstkaart. Weet iemand waar ik dat eventueel kan laten doen met een snelle levertijd? Zijn we verloren wat dit betreft of is er nog hoop op een leuke kaart met een vlekloze baby? Liefs Michelle
waarom scrap je er niet een of laat je er een scrappen, en dan ga je als hij klaar is na de een uurs service en dan laat je gewoon foto's ervan maken. Zet je op de foto prettige kerstdagen. en jullie namen.
Bedankt voor je snelle reactie! Scrappen klinkt heel onbekend * gaat even googelen* Aaahaa dat is voor de creabea's onder ons. Ik heb daar geen tijd en bovenal geen geduld voor Wil gewoon lui foto opsturen en dan alles helemaal compleet weer afgeleverd krijgen. Zo'n dubbelklapbaar geval met voorgedrukte tekst erop. Anyone?
Bij kaartje2go heb je ze altijd de volgende dag in huis. Of je laat ze meteen opsturen naar de mensen die je de kaart wilt sturen. Enig nadeel...het is wel duurder.
euhm.... hoe wie wat waar scrap je ik wil dit ook zo doen naar een uur service. maar weet niet hoe ik leuke jpg bestand krijg van mn foto