Hallo, Ik zal proberen om mijn situatie kort uit te leggen. Mijn relatie is een maand terug stuk gelopen omdat ik werd geslagen door mijn ex... Hierdoor was ik ook vrij snel over hem heen... Vrij snel daarna kreeg ik leuk contact met een andere jongen. Via msn hebben we echt een super goede klik. Ook begonnen we met smsen en Vorige week voor het eerst afgesproken bij hem thuis en daar bleek dat de klik in het echt ook aanwezig was... Dus ik natuurlijk al in de 7e hemel... En afgelopen vrijdag weer afgesproken en toen spatten de vonken echt heen en weer. En gaf hij ook aan echt gek op mij te zijn. Het gevoel te hebben dat hij me al veel langer kent enz. Nou komt het... Als hij smst dan smst hij altijd met Hey lekkerding/schatje/poppie of lieverd... en dan vervolgens het bericht, en eindigt met dikke kus xxx! Dus dat zit wel goed zou je zeggen, maar het probleem zit hem in het feit dat hij niet uit zichzelf smst, en op mijn smsjes of helemaal niet reageert of een dag later pas..... Nou wordt ik daar knap onzeker van eigenlijk.... Als ik bij hem ben of op msn met hem praat ofzo dan hoor ik aan de manier waarop hij dingen zegt zoals lieverd of schatje o.i.d. dat het wel goed zit, maar als ik dan vervolgens weer geen smsje krijg of een dag later pas dan maak ik me weer zorgen en wordt ik zo onzeker!!! Ik blijf steeds zeggen als hij me niet leuk vind dan stuurt hij ook geen lekkerding of schatje of lieverd, maar toch wordt ik er onzeker van! Iemand ervaring/tips??? Liefs
er zijn veel mannen die zulke taal gebruiken. De ene keer omdat ze je echt leuk vinden en een relatie met je willen de andere keer omdat ze je het bed in willen lullen. ik durf er dus geen zinnig woord over te zeggen sorry. Ik snap je onzeerheid. Denk ook aan jezelf, neem ook de rust weer tot jezelf te komen. Je ervaring met je ex is niet niks
Als jullie zo'n goed contact hebben, dan kun je toch gewoon vragen waarom hij zo laat pas terug smst? Er zijn inderdaad mannen die vrouwen, te pas en te onpas, schatje, schoonheid, lieverd ect noemen. Alleen hiervan zou ik niet uitgaan dat hij je leuk vind. Ik zou gewoon eens aan hem vragen of hij jou ook zo leuk vind, en of hij die vonken ook voelt...
mijn man is ook zo eentje maar dat is meer omdat ie smsen irritant vind en als ie werkt dan kijkt ie snel op z'n telefoon en dan vergeet ie gewoon terug te smsen...ik denk dat ie je wel leuk vind hoor....maarja wat draak al zei dat kan ook
mijn man noemt me ook al vanaf de eerste dag liefje schatje moppie enz enz enz het niet meteen antwoorden zou ook door zijn werk kunnen komen (?) was hier tenminste zo hij kon niet altijd als hij op zijn werk was meteen terug antwoorden en eenmaal thuis vergat ie het omdat er dan weer andere dingen waren . vraag het hem gewoon voorzichtig ?!
dat eerste is hier dus ook het geval.. of ik stuur een heel lief berichtje naar hem en krijg dan enkel terug ´ok´ haha.
doet mijn man ook haha.. stuur je een heel lief smsje en dan krijg je zo'n lompe boer-reactie (is ie ook wel een beetje) Ok, tot vanavond! and that's it.. herken het gedrag wel, mijn man smst ook laat terug of gewoon niet.. maar dat is puur omdat hij het vergeet of geen tijd heeft... denk dat je het hem het beste kan vragen waarom dat gebeurd.. daar kom je het verst mee en misschien kan hij er dan rekening mee houden door bijvoorbeeld iets eerder terug te smsen?
Mijn man reageerde in het begin ook altijd heel laat, maar toen reageerde hij tenminste nog haha. Hij heeft echt een hekel aan smsen. Maar eerlijk is eerlijk, in combinatie met het taalgebruik zou ik juist de kriebels krijgen. Het kan beide kanten op. Het kan ook idd zijn dat hij uit is op sex. Vraag het hem gewoon eens zou ik zeggen.
TJa, hier ook geen sms-ende man hoor. Alleen het hoognodige, vaak ziet ie pas dat ik gesmst heb als ie allang thuis is
Ik durf er niet veel over te zeggen. Ik krijg sowieso snel de kriebels als een jongen meteen met lieverdje/schatje enzo begint. Brrr. Ik zou het hem gewoon vragen.
Waarom sms je hem gewoon een tijdje niet? Ik zou het wel vervelend vinden als het altijd van mijn kant zou moeten komen. Wanneer je niet smst en er komen ook totaal geen smsjes uit hem zelf dan zou ik daar mijn conclusies uit trekken. Smst hij na een tijdje wel dan weet je dat hij aan je denkt en dat ie blijkbaar graag van je wil horen. En dat lijkt me een goed teken .
Ik zou het hem gewoon vragen, het zit vast goed maar dan ben je die onzerheid kwijt. Ik moet hier heel vaak vragen of hij mn sms wel gekregen heeft, meestal reageert hij helemaal niet of anders heel kort met "ok" of "is goed".
iK zou gewoon precies hetzelfde doen Als hij wat stuurt gewoon een dagje of een paar uur wachten , een beetje hard to get spelen dus ... en ik weet uit ervaring dat ze dan echt wel op commando gaan smsen hoor Dus vooral niet te veel erboven op zitten , is ook niet goed ..
Mijn man moet zijn eerste sms nog sturen. Aan wie dan ook, aan mij of aan iemand anders. Hij houdt zich er niet mee bezig en als hij wat wil zeggen belt hij wel. Heeft hij ook gelijk antwoord, is zijn gedachte. Ik denk dat de ene man gewoon meer smst dan de andere, daar kun je niets aan veranderen, heeft meer met je eigen gevoel te maken.
Nou het aan hem vragen of hij mij ook leuk vind heb ik al gedaan. Hij zegt gek op mij te zijn. En het bed in lullen.... nee zo zit hij niet in elkaar... We hebben al op dat vlak veeeeeeel besproken en hij was juist degene die zei we doen het rustig aan! En daar houdt hij zich keurig aan! Dus zodra ik zeg maar face tot face met hem ben dan laat hij wel duidelijk merken dat hij hetzelfde voelt als mij. Hij heeft ook zijn moeder al over onze ontmoeting verteld. Dus vanuit die dingen kan je wel concluderen dat het goed zit. Maar dat smsen dat maakt me onzeker... Ik denk inderdaad dat hij niet eens zo in de gaten heeft dat ik daar mee zit ofzo of dat ik dan op een smsje wacht... Mannen denken toch anders dan vrouwen. Ik had zelf ook al bedacht om dan gewoon even niet te smsen en hem de beurt te geven zeg maar. We spreken elkaar ook bijna elke avond wel op msn! En jullie zullen ook wel denken, waar maak je je dan nog druk om en dat denk ik ook regelmatig, maar toch ben ik tegelijkertijd ook erg onzeker hierdoor! En ik wil hem op zich wel vragen waarom hij niet veel smst, maar ik wil niet dat hij dan denkt van zeur niet zo o.i.d. Ik wil hem ook niet claimen ofzo! Ik denk gewoon dat hij zelf niet eens in de gaten heeft dat ik daar mee zit! Liefs
Hier ook zo'n man, stuur ik een mega lief berichtje, of een berichtje met een vraag. Krijg ik alleen maar terug ok, ja of nee. Is gewoon een mannen ding joh, maak je er niet te druk om...
ik zou het gewoon uitleggen .. en mijn man mag bv op zijn werk de tel al niet aanhebben .. zoiets kan het ook zijn !!
Die van mij heeft soms niet eens door dat ik een sms gestuurd heb . Denk dat mannen gewoon niet zo snel zijn