Wat gebeurd er eigenlijk met mensen die geblokkeerd staan op Zwangerschapspagina? Ik weet dat er al geruime tijd iemand geblokkeerd is. Krijgt zij over een tijd een herkansing of iets of is ze helemaal niet meer welkom op de site? (ik vraag het even in het openbaar omdat ik vast niet de enige ben die daar nieuwsgierig naar is, als dat ok is. )
In principe worden geblokkeerde account niet meer gedeblokkeerd of het moet er duidelijk bij gezegd zijn dat een account voor een bepaalde periode geblokkeerd is. Lotte
Als je iemand eraf gooit, verwijder je ook alle berichten. Als je later zo'n topic nog eens wilt teruglezen (bijvoorbeeld als je met behulp van de zoekfunctie op zoek gaat naar een antwoord op je vraag) krijg je allemaal gaten in de topics. Dit is echt heel storend... Groetjes, Josien
ik wist helemaal niet dat dat gebeurde. mag ik vragen wat de redenen zijn om geblokkeerd te worden? gewoon nieuwsgierig hoor(ik gedraag me altijd heel netjes
@Shenoby, er kunnen diverse redenen zijn. In het algemeen kan ik zeggen dat mensen die geblokkeerd worden zich niet aan de forumregels hebben gehouden. Over het algemeen zijn het mensen die spammen/reclame maken of mensen die de sfeer voor andere deelnemers van het forum verpesten. Groetjes, Josien
Hoi, Het blokkeren van gebruikers kan op diverse manieren. De ene manier staat toe dat er met een nieuw emailadres een nieuw account aangemaakt kan worden en de andere manier staat dat niet toe. Alles hangt af van de zwaarte van de blokkering. Maar is je account tijdelijk geblokkeerd en maak je een nieuw account aan met een ander email adres dan loop je de kans dat beide accounts permanent geblokkeerd worden. Lotte