Gezocht: zomerjasje meisje maat 110/116

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door raspberry, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

OK, ik kan dus helemaal niets leuks vinden. 't Is allemaal te dik, of te zweterig/glad.
    Dus misschien is hier iemand die wat leuks weet :)

Mijn dochter wil perse een jas met een rits, geen knopen. En hij moet (donker)roze zijn.
    Ik heb dus graag iets van katoen, iig iets ademends, en een lekker dun jasje. Niet zo'n halve winterjas ;)
    Prijs: max rond de 30 euro.
    Wie helpt? :)

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al aan het zoeken, wel een kleinere maat, maar zie overal een soort regenjas-achtige jassen of hele overdreven sportieve jasjes met 3 soorten coating alsof we in de bergen gaan wandelen... Ik hoopte dat ik er gewoon te vroeg bij was en dat de echte zomerjassen-collectie nog moet komen...

3. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Roze en paars ook goed?

http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Girls/Mini`s/Collectie/Jacks%20&%20jassen/94362/2

Sorry, snap niet hoe ik de link hier moet plaatsen...:)

4. raspberry

Ik vind 'm leuk, maar dochterlief keurt 'm net kei- en keihard af :D ;) :(

5. raspberry

Ja, van die soft-shell-jassen ofzo ;) Vreemde dingen, lijkt me veel en veel te warm voor de zomer :( Voor nu al eigenlijk...
    Hopelijk zijn we gewoon te vroeg, (maarja: het mooie weer is nou precies de reden dat ik nu op zoek ben naar een zomerjasje, omdat ze haar winterjas echt veel te warm vindt :(

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Zag bij de jola een hele leuke van persival ( die winkels heten overal anders volgens mij ook terstal en tuunte of zoiets )
    Maar die was 45euro, echt heel duur, maar wel mooi!

7. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Haha en ik zoek juist een leuke softshell jas. Dochter loopt hier zonder jas of met een dun vestje in de zomer. En ik zoek dus juist een jasje voor de wat koudere dagen.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik vind een iets warmer jasje juist wel handig. 's Ochtends is het vaak lang nog best koud als je naar school moet fietsen. En als t echt heel warm is, hoeft ze geen jas of alleen een vestje (dat neemt ook wat handiger mee.

Vorig jaar had ze 2 (of 3?) wat dunnere jasjes en die waren vaak toch net te koud. Nou ja, dan kun je er natuurlijk ook weer een vestje onder doen..

Is jouw dochter trouwens zo klein? 110/116 was vorig jaar voor mijn dochter al te klein.. Ligt ook wel aan het merk natuurlijk.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Ik heb bij de V&D een leuke zomerjas gekocht en ze hadden er veel meer (die van mijn dochter is donkerblauw ;)). Misschien is dit iets voor je dochter: Frendz Jas V&D Is wel polyester, zie ik, maar geen glimmend stofje oid. En iets duurder dan 30 euro, maar wie weet hebben ze binnenkort wel weer van die kortingsstickers oid (die heb ik er opgeplakt ;)).

10. raspberry

Die dochter van mij heeft het altijd warm. Dus ook als ik 's ochtends nog denk: trek lekker nog even m'n winterjas aan, is zij al in staat om in badpak de deur uit te huppelen ;)
    Nou wonen we ook 100 meter van school af, dus de zomerjas is hier toch echt vooral voor overdag op frissere dagen.

En ze is niet heel klein, gewoon gemiddeld van lengte, maar wel slank, dus kleren passen lang :)
    Nou hebben we nog een zomerjas 116 van benetton liggen, ooit gekocht voor stiefdochter toen we geen enkele andere zomerjas meer konden krijgen en ze perse een jas moest, maar daar zwemt Thirza dus nog in ;) Echt 15 cm over bij de mouwen :(

11. raspberry

Ben vanmiddag met 'r de stad in geweest, maar V&D heeft dus een hoop jasjes met knopen, van die trenchcoats, en die wil ze pertinent niet. Ze haat knopen, wil alleen maar ritsen ;) Ik zag er zat leuke, dus als het aan mij enkel zou liggen.....
    En voor de rest was het allemaal van dat glimmende, zweterige spul daar :(
    En met gewone kleding wil ik dan nog wel eens doordrukken en moet ze gewoon iets aantrekken, maar om nou de hele zomer strijd te gaan hebben over een jas die ze echt niet leuk vindt en dus echt niet aan wil en wat ik echt elke keer terug ga horen als ze 'm aan moet... Nee, dan toch maar even verder zoeken naar eentje die ze zelf ook leuk vindt ;)

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    V&d heeft leuke, en jubel heeft er een met rits maar die is donkerblauw met roze

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    O ja, was de eis van een rits vergeten... Mijn dochter heeft dus inderdaad een trenchcoat mèt rits (Frendz Jas V&D), maar die is er alleen in het donkerblauw en rood.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    #15 NiekeKris, 12 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
  15. raspberry

Die CKS gaat ze mogelijk nog wel leuk vinden... Zal 'r eens laten beoordelen morgen ;)

16. raspberry

CKS niet meer in haar maat te krijgen :(
    Iemand nog andere tips?

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb deze nog, van vorig jaar. Hij is van Name It. Misschien issie nog ergens te vinden?

http://i1.ztat.net/detail/NA/82/3G/02/U4/02/NA823G02U-402@1.1.jpg

Ik vind hem ideaal. Vrij dun, voor een klein beetje regen nog redelijk dicht, en een lekker knetterkleurtje die direct opvalt in een grote speeltuin ofzo. Ben er erg blij mee, en gelukkig past hij dit jaar nog!

Deel Deze Pagina