Hoe krijg ik ritme erin? Baby 5 wk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RoAn1981, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Hier werden ze juist moe van een voeding en vielen dan in slaap. Dus wakker - voeden - spelen werkte hier nooit :D Ik ben hun eigen ritme gaan volgen, en ontdekte toen dat ze eigenlijk al een ritme hadden qua voedingen. Het wisselde alleen een beetje per dagdeel. 's Ochtends na de ochtendvoeding hielden ze het bv wel even vol, zat er dus langer tussen de voedingen en waren ze minder snel moe. Na een voeding vielen ze weer in slaap. Ik liet ze op verzoek slapen, voedde ook op verzoek. 's Avonds waren ze vanaf een uur of 18 op hun wakkerst, echt rondkijken, en vooral clusteren. Rond 22u werden ze dan weer duidelijk moe en ging ik tegelijk met ze naar bed. Ze gingen pas rond 'kinderbedtijd' naar bed toen ze echt wat ouder waren - maand of 9?? herinner het me niet meer zo goed...

Hopsatee vindt dit leuk.
  2. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Als ze eerder komt krijgt ze gewoon de fles, alleen proberen we dus de ochtend fles zelfde tijdstip te houden, zodat de tijden ong elke dag gelijk blijven.
    Maar ook overdag als ze bijv om half 2 komt ipv 2 uur, doe ik der verschonen en krijgt ze der fles. Ik hou het schema aan met een slag om de arm, maar als control freak heb ik ergens een richtlijn en word ik daar een stuk rustiger van, dan dat ik telkens op de klok zit te kijken en zit te rekenen mag/moet ze al

Deel Deze Pagina