Kies laten trekken..

Discussie in 'De lounge' gestart door rianne19, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Om 11:15 moet er een kies worden getrokken! :(
    Ik ben altijd als de dood voor de tandarts! Afgelopen november 2 kiezen laten trekken..werd er niet erg blij van.. Helemaal omdat ik nu geen pijnstillers mag!:x

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

sterkte meid. en paracetamol mag je wel hebben hoor als het niet te harden is

3. Angelina

Angelina Niet meer actief

Paracetamol mag wel. Ik weet niet of dat echt voldoende helpt bij je, maar het hielp mij wel 2 jaar geleden. Ik vond de napijn heel erg meevallen.

Succes en sterkte.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    gelukkig hier nooit last na die tijd.. krijg een goeie verdoving en als ik de rest van de dag zo rustig mogelijk doe (lees: zo weinig mogelijk tillen en bukken) gaat het goed.. gewoon paracetamol nemen hoor, dat mag best als je zwanger bent:)

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ah, vervelend!
    Veel succes/sterkte!

Neem gewoon een paracetamol als het niet gaat hoor!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

He bah, ik ben ook geen fan van het kiezen trekken!

Heel veel succes en sterkte!

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bedankt allemaal! Alles is natuurlijk goed gegaan maar ben blij dat ik er vanaf ben! Heb nu geen pijn maar de verdoving is nog niet uitgewerkt. Doet achteraf ook niet veel pijn het is gewoon een raar gevoel!:D
    Vind het alleen zo wennen met een gat in je mond!

8. Loe

Loe Niet meer actief

oh meid hier twee gaten. Weet nog niet wat ik ermee aan moet. Maar je hebt het gehad!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou je bent er weer vanaf! Pijn deed het bij mij een tijdje terug ook niet, maar het is zo'n naar gevoel, dat wrikken en trekken!

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Klopt!:)

11. ik lag een keer bij de kaakchirug in de stoel er moest een wortel uitgeboord worden en een ontsteking weggehaald..

Ik lag daar verstijfd in de stoel en de chirurg en zijn assistente hadden het heerlijk over een skivakantie:$

Das ook een aparte ervaring:D

overigens heb ik ontzetten veel napijn gehad, wel 14 dagen lang, en normaal ben ik niet zo van de pijnstillers, maar deze keer nam ik ze trouw om de zoveel uur;)

12. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

heb ik me zwangerschap 2 kiezen laten trekken
    de tandarts had namelijk de verkeerde kies getrokken nouuuu toen zat ik wel aan de paracetamol ben nog een dag flink beroerd er van geweest gelijk naar andere tandarts toe gegaan en die heeft wel de goede kies getrokken en daarna helemaal geen pijn gehad

weet nog wel dat verdoving zetten een drama was..
    was namelijk toen ik zwanger was veel misselijk en als ik me tanden aan het poetsten was of mijn tong ging ik kokhalzen zo ook met die verdoving heeft wel 20 minuten geduurd voor hij de verdoving kon zetten kon niet stoppen met kokhalzen vooral toen ik al een beetje van dat verdovingspul in me mond had.

13. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb er nu 3 laten trekken in deze zwangerschap.
    De eerste 2 wist ik niet dat ik zwanger was, en ook foto's gemaakt dus dat is een beetje jammer.
    Vandaag de 3e dus en ik had het inderdaad niet breed in die stoel.
    De verdoving ging wel goed dan maar toen hij begon te wrikken hebben we 5 minuten moeten stoppen omdat ik aan het kokhalsen was.:) Ik had van te voren wel gebeld met de mededeling dat ik zwanger ben en redelijk misselijk vandaag dus ik heb het in ieder geval gemeld.

Ik heb dat trouwens ook met tandenpoetsen heel erg!!
    Sta ik daar te kokken boven de wasbak..:(
    Ach ja.. het gaat wel weer over..

Deel Deze Pagina