quinny freestyle xl 3

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lizzie84, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Ik heb een vraagje,

    Wie o wie heeft ook een quinny freestyle met 3 luchtbanden?

    Wij gaan van het weekend kijken naar een 2e hands in de kleuren brons en bruin, altijd al een favourite wagen geweest van mij, hij is 3 jaar in gebruik geweest maar ziet er nog erg mooi en uit en voor een mooie prijs, ook zit er een maxicosi bij, de dreami, dekbedje helemaal compleet dus.

    Is deze wagen geschikt voor in het bos en hoe bevalt hij jullie, na een jaar willen we graag een goede buggy aanschaffen dus hij is maar voor een jaartje in gebruik bij ons.

    Sorry een heel verhaal, maar wat zijn jullie ervaringen?

    Alvast bedankt, groetjes Lizzie
     
  2. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ja ik heb deze
    ik heb van mezelf een andere , maar ik heb de quinny van mijn zus geleend, die ligt standaard in de auto.
    bevalt prima, alleen vind ik de bak een beetje aan de kleine kant. en de wandelwagen inzet kan niet plat. maar voor de rest vind ik het een super wagen, rijd licht en stuurt soepel door de meezwenkende voorviel. maar het voorwiel vind ik wel weer een beetje uitsteken waardoor ik erg moet opletten dat ik niemand op de hakken rijd.
    maar je kan er best eentje aanschaffen hoor, tis wel een goeie wagen.
     
  3. greetje82

    greetje82 Bekend lid

    11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik heb een quinny met een vast voorwiel.
    Die ga ik vanmiddag op marktplaats zetten....wat een onding zeg!
    Het is loodzwaar om hem de bocht om te krijgen en in de winkel is het helemaal een ramp!
    Dus een tip van mij, zoek er een met een meezwenkend voorwiel!
     
  4. Pipo1973

    Pipo1973 Actief lid

    30 jan 2007
    431
    0
    0
    Ik heb de bronzen xl in 4- wiel uitvoering. Hier kan de rugleuning helemaal plat van en je kunt de zitting naar je toe of van je af zetten.
    Mijn kindje lag al snel niet meer in de bak dus dit was erg prettig. Je kunt hem gebruiken tot je kind 3a 4 jaar oud is.

    Ging supergoed in het bos en ook in de stad geen ongemakken, juist handig want er zit een grote boodschappenmand onder.
     
  5. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik heb hem ook gehad voor onze zoon. Fijne wagen tot hij in de wandelwagen ging. Hij kan niet helemaal plat, maar ook niet helemaal rechtop. Mijn zoontje hing heel de tijd met z'n nekje omhoog om recht te willen gaan zitten...zo kon hij nog niet veel zien. Toen hebben we hem met iemand geruild voor een vierwieler.
     
  6. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Bedankt voor de vele tips, jullie hebben me een beetje aan het twijfelen gebracht. Ga er nog even goed over nadenken.
     
  7. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    We doen het niet, we vinden het een must dat er verschillende zit standen op zitten en ik wist niet dat dat bij deze wagen niet kon. Jammer maar helaas. We hebben ook nog even maar het is zo leuk allemaal he!

    Nogmaals bedankt voor de tips!

    Slotje!
     
  8. Pipo1973

    Pipo1973 Actief lid

    30 jan 2007
    431
    0
    0
    Als je interesse hebt kun je de mijne evt. overnemen.
    Is dus ook brons, maar dan 4-wiel.
     
  9. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Er is wel een mogelijkheid voor verschillende standen, alleen niet helemaal plat of juist helemaal rechtop.
    Succes met je keuze!
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik heb deze : Zie album

    Is dat de freestyle die je bedoelt?

    Ik ben er weg van. Hij kan namelijk over de grootste hobbels en is zeer stevig. Ik ga altijd het park in met de hond en ik kan over het gras etc... Ideaal denk ik ook voor het bos.

    Ik heb alleen de buggy nog niet geprobeerd.
     
  11. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik heb dezelfde als bossi en dan in het donkerblauw.
    ideaal ook de buggy,ze kunnen er heel erg lang in zitten.
    als we naar een pretpark gaan of dierentuin nemen we m mee voor mijn zoontje van 3.hij heeft de lengte en gewicht van een kind van 4.
    zo af en toe gaat de zoon van mijn man erin en die is 7!

    ik heb er in iedergeval veel schik mee en nr 2 komt er ook in te leggen en evt nr 3 ook.
    voor de maxi-cosi is ie ook erg makkelijk
     

Deel Deze Pagina