Wie weet waar je leuke en betaalbare bodywarmers kunt kopen? Ik zag een leuke bij de Hema, maar die zijn allemaal uitverkocht in zijn maat (98-104).
Heb me ook rot gezocht.. Vorig jaar zag je ze overal, nu bijna nergens Heb ze gezien bij Henk ten Hoor. Heb zelf eentje voor mijn dochter gekocht van Name It, in de babywinkel. Maar op amazingkids.nl staat misschien ook wel wat. Of kleertjes.com? Kan je gericht zoeken.
Ik heb voor mijn dochter een bodywarmer gekocht bij H&M. Maar moet je wel zeggen dat ik dit al in december heb gedaan, toen hadden ze ze volop bij ons in Utrecht. Waren 25 euro overigens.
Ik heb ze laatst ook gezien van duurdere merken, maar ik pas er voor om 89 euro voor zo'n ding uit te geven. Ik zoek dus nog wel even verder.
Ik weet niet wat je wel wilt uit geven maar salty dog heeft echt hele stoere voor volgens mij 35 euro
Ik zou MP proberen. Ik heb er vorig jr idd 1 bij de Hema gekocht; jammer dat ze daar uitverkocht zijn!! Is tenminste betaalbaar..
Nog even geduld hebben. Dan komen ze ook weer bij de Ter Stal etc. En dan zijn ze ook een beetje betaalbaar
Op MP heb ik al rondgestruind, maar niets gevonden. Tuunte, shoeby fashion en ter stal zijn ook nog te proberen. En de v & d natuurlijk. Dankjewel voor de tips.
hoi vorige week vrijdag had h&m ze in de aanbieding van 19euro voor 9 euro misschien zijn ze ernog succes
Hmm wij hebben er ook eentje van Name It met bijpassend tshirtje gekregen van mijn vader.. dus ik weet vrij zeker dat die niet superduur was vind het ideaal trouwens was nooit zo'n fan van bodywarmers maar ze draagt hem regelmatig als het fatsoenlijk weer is.
Jah, ik wilde ook net Vogele zeggen (is wel al een tijdje terug). Verder die sportieve Kelvik bodywarmers bij tuincentra en bouwzaken (Gaastra). Zit hij echt al in 98-104 joh! Elmo *wij hebben vanmiddag voor Ruben daar zo'n stoere overalle gehaald *