wat is jullie top 5 en welke zouden jullie willen dragen met kerst(vragen als kado) 1.Angel 2.chanel nr5 3.wish 4.coco chanel 5.alien en met kerst zou ik wel jadore willen hebben
Gucci-Rush Calvin Klein - One Summer Armani - She Vivienne Westwood - Boudoir voor kerst zou ik toch weer Gucci vragen, blijft mijn favoriet.
Alien / Thierry mugler Carolina Herrera ( rode fles met zilveren dop ) Daisy / Marc Jacobs Magnifique/Lancome Prada/ Prada
1) j'adore - dior 2) flower by kenzo 3) pure poison- dior 4) hypnotic - lancome 5) tresor- lancome Voor de kerst ga ik L'eau d issey vragen van Isey miyakee
Mijn vaste geurtje is Chance eau Fraiche van Chanel. Verder vind ik lekker: J'Adore - Dior Britt - Burberry Noa - Cacharel
Angel van Thierry Mugler J'adore van Dior The One van d&g Demon van Givenchy Touch of pink van Lacoste
Hoi meiden Even off-topic ->) maar ik verkoop super lekkere parfums voor weinig geld. Het is geen namaakspul en de geuren blijven lang hangen. Als je wat meer info wil of de lijst met geuren stuur me even een PBtje, dan kun je kijken of jouw favoriete luchtje er tussen zit. Heel veel geuren die ik bijv. hier voorbij zie komen zitten er ook allemaal tussen Tipje voor de feestdagen Groetjes
Met stip op 1 Lolita lempicka.. echt zo heerlijk!! Voor de rest vind ik bijna alles van calvin klein lekker.. Female.. heb je Lolita Lempicka ook?
1: Coco Mademoiselle - Chanel 2: Pure Poison - Dior 3: Poeme - Lancome Meer heb ik niet...zijn echt mijn top geuren Voor mijn man is er eigenlijk maar 1 topgeur.... Allure sport homme - Chanel hmmmmm
Noa Wish En eentje van mexx ik weet alleen niet meer hoe die heet het is een rechthoekige fles met paarse parfum