Hoe krijg je 3 kids in de auto

Discussie in 'De lounge' gestart door lvp, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wij hebben een 7p. Hyundai Trajet. Moet ook wel met zoveel kids.

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Het ligt heel erg aan t merk.
    Wij hebben dus een Trajet en wat ruimte betreft achter de laatste stoelen is best ruim. Om een voorstelling te geven. Wij kunnen nog gewoon kratten bier achterin opstapelen. Maar de beenruimte op de achterste rij is duidelijk minder dan de middelste rij.

Mijn zus heeft ook een 7p en die heeft bijna geen ruimte achter de laatste rij, maar die heeft wel overal evenveel beenruimte.

3. Alfamale

Alfamale Actief lid

12 nov 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou voor een andere auto gaan met 3 aparte stoelen.
    Vaak zitten er dan bij alle drie stoelen een driepuntsgordel.

Op een standaard achterbank zie je vaak een heupgordel in het midden

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Hou er ins hemels naam rekening mee dat leeftijd niet de enige catagorie is waar je kindje voor veiligheids overwegingen aan moet voldoen! (lengte en gewicht even zo belangrijk!!)
    Wij hebben die fout toen wel gemaakt en dachten dat we goed deden.
    Na een ketting botsing kwamen we er achter dat dat toch niet zo veilig was als men zei.
    Een schedel breuk en hersen bloeding + kneuzing bij mn oudste was het gevolg!
    Gelukkig heeft mn zoon er niks aan over gehouden (voor zover merkbaar dan) maar het had HEEL anders af kunnen lopen!
    Toen we in het zh kwamen voorspelde ze ons al iig 3 weken zh opname. Na 1 nachtje bleek dat 3 dagen te worden omdat hij heel goed bij kennis was enzo.
    Maar echt zo wil je je zoontje/dochtertje niet zien hoor :(

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

tuurlijk hebben we dat gecontroleerd:D en wat heftig zeg! hadden ze je dan niks geadviseerd dan? ik ben toen ik zwanger was van de derde speciaal daarvoor naar de anwb en het politieburo geweest om info te vragen.
    Heeft je zoontje geen ernstige littekens er aan overgehouden? Arm kind:(

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mn zoon heeft een litteken net onder de haargrens doorlopent tot iets in zn haar. Maar hij vind het zelf niet zo heel erg (hij zegt dat t stoer is...nja ;))
    Maar wij hebben (dit is 8 jaar terug) geinformeerd bij de ANWB omdat we er niet zeker van waren of dit al wel kon. Er stond nml wel een leeftijd bij maar verder niks. En het kon zeiden ze (we stonden daar met ons ventje). Nou mooi niet dus! Moet ik er wel bij zeggen dat beide zoontjes klein van stuk zijn. Net als mama en biologische papa.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Eigenlijk hadden ze dan meer informatie kunnen geven. En je kan het zeker ook niet op hun verhalen zeker. Gelukkig is alles goed afgelopen

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Whahahahaha!:D

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

wij hebben gewoon twee verhogingen en daar tussen een stoeltje. past krap,maar het past wel. onze auto is niet persee echt breed.ik zou gewoon even passen

10. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Nieuwe auto kopen:)

11. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    tot 12 jaar zijn verhogingen niet echt veilig, in ieder geval een stuk minder veilig dan een echte stoel met leuning, vandaar ook dat wij echt 3 stoelen willen!!

Deel Deze Pagina