wie heeft de look & light van miyali?

Discussie in 'Verzorging' gestart door missblueeye, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missblueeye

missblueeye Actief lid

3 jan 2009
    118
    0
    0
    Wie heeft de look & light van Miyali? Ik wil hem graag kopen maar ben benieuwd naar de ervaringen. (het is een spiegel met nachtlampje voor boven het aankleedkussen)

2. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik heb hem en ik ben er erg tevreden mee. Mijn zoontje vind het erg leuk om zichzelf te zien in de spiegel. Toen ik hem ging gebruiken was hij 2 maanden en vond hij het al snel fantastisch.
    Hij is makkelijk heen en weer te schuiven. Dat is m.n. handig voor het lampje. Ik vind hem overigens niet geschikt als nachtlampje (wordt ook wel gezegd), omdat het lampoppervlak daar wel erg groot voor is. Ik gebruik hem wel eens als ik 's nachts flink moet verschonen (poep in de romper of zo). Meestal probeer ik dat met alleen indirect licht van de gang te doen, maar als hij er een erge smeerboel van heeft gemaakt, dan klik ik deze even snel aan en als de ergste troep weg is weer uit.

Ik weet overigens niet hoe lang mijn zoontje het leuk blijft vinden om zichzelf in de spiegel te zien. (Hij zal er geen hekel aan krijgen, maar de nieuwigheid gaat er misschien op zeker moment af).

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Een spiegel blijft leuk :) . Ik heb zelf bewust een gewone spiegel boven de commode gehangen. Op den duur ontdekt je kindje dat het zichzelf ziet, en dan ontstaan er dus weer andere 'spelletjes' in de spiegel...

Deel Deze Pagina