Waar kopen jij en je partner onderbroeken? Ik geef totaal niet om dure setjes. Heb het geld er ook niet voor. Hier gewoon onderbroeken van de Wibra en ik heb eens wat besteld van Bonprix. Manlief heeft ook boxers van de Hema, Wibra etc... Soms zie ik zulk duur ondergoed voorbij komen in folders, en denk dan echt: wie geeft er nu 20 euro uit voor 1 boxer? Dus ben benieuwd of wij niet de enige zijn..
Man heeft alleen maar bjorn borg boxers, dus die zal hij wel prettig vinden Die kosten iets van 15 euro per stuk geloof ik. Ik heb vanalles. Soms van de hema, soms hunkemoller, bh's wel alleen triumph enzo anders zit het voor geen meter met die mierentietjes van mij
Hier precies hetzelfde.. Ga echt geen 20 euro voor 1 onderbroek betalen.. ik haal meestal mijn onderbroeken bij de zeeman, mijn man besteld zijn eigen meestal bij neckerman, die vind hij het fijnste.. en bh's die heb ik laatst bij de lidl gehaald 5,- per stuk.. Ideaal.. Gaat t stuk, dan gaat t stuk.. Halen we weer 5 stuks voor 6,-
Ik koop - vreemd genoeg - heel veel ondergoed bij de Albert Heijn. Niet duur, leuke kleurtjes en is echt heel fijn. Verder ook vooral gewoon Hema e.d. Mijn man koopt eens in de zoveel tijd hele stapels bij bijvoorbeeld de Makro.
Voor mezelf de onderbroeken vd Hema 1 pst Ml draagt zeeman onderbroeken. Oudste dochter draagt leuke setjes die ik in de opruiming koopt En de jongste die draagt dure design luiers (pampers haha)
Hier altijd setjes, ik haal ze altijd bij de lingerie zaak hier in de stad. (Merk wisselt) Vriendlief draagt voornamelijk Björn borg en Diesel.
Hema voor de boxers van mn vriend. En ikzelf haal ze bij de action. Bh's is voor mij een ander verhaal, hier moet ik helaas wel dure voor aanschaffen in van die speciale zaakjes. Hunkemoller heeft mijn maat niet (dun, grote cup).
Ik koop mijn ondergoed bij Hunkemöller, v&d, h&m of Bijenkorf Mijn man koopt alleen ondergoed van Tommy hilfiger of calvin klein bij de Bijenkorf... Ik vind het niet erg dat me man voor een boxer 20-30 euro betaald. Net zoals dat mijn man het leuk vind om mij in mooie lingerie te zien vind ik het ook leuk om hem in mooi ondergoed te zien....!
Goh, mijn bh's zijn minimaal 80 euro stuk. prima Donna, anderen zitten echt voor geen meter (smalle omvang, grote cup maat). Ondergoed verder, ik koop bijna nooit een onderbroek/string erbij, die zijn minstens 35 euro stuk, draag van alles, van de Hema, leuke met kant, hipsters, en strings voor het sporten, en Sloggi's als ik ongesteld ben.
Ik draag van hunckemoller. Bh van allerlei winkels. Vl bijna alleen bjorn borg. De rest loedert ook zo uit na een paar keer wassen. Deze blijven veel langer mooi.
Hier hele fijne van de Hema, zijn wel 4/5 euro per stuk (vind ik duur haha). Maar ondergoed moet ook gewoon goed zitten.
Ik koop hier in het dorp bij de lingeriezaak...niet heel goedkoop, wel heel mooi Man > Veelal Diesel, maar ook wel goedkopere. Onze boys, hema-boxers. Maakt mij niet uit waar de jongens hun ondergoed vandaan hebben, als het maar boxers zijn, heb persoonlijk echt een afkeer van onderbroeken. De naam alleen al.
Meestal winkels als Zeeman, Wibra, enz. Heel af en toe New Yorker, C&A, H&M.. Dit topic doet me er wel weer aan herinneren dat ik binnenkort nodig weer wat nieuws moet halen, wit-blauwe onderbroek met paars-zwarte BH is niet echt ontzettend sexy..
Ik ben helemaal geen van de hema als het om ondergoed gaat. Drie stuks 3 euro. En het gaat best lang mee (stukken langer als wibra of zeeman) Man draagt ook hema. Maar in de vijf jaar dat we samen wonen 1 keert nieuwe gekocht. Wel gelijk 25 stuks. Ik vind het erg zonde van me geld