hallo, Ik wil van moeders weten die infacol gebruiken of het wel werkt. http://www.infacol.nl/Infacol.aspx Geen idee of dit verkooppraatjes is, maar als dit middeltje werkt wil ik het wel in huis hebben. Het schijnt dat venkelthee of te veel ervan niet goed is voor het kleintje.
Het is echt een supermiddel! Mijn dochter had echt VEEL last van krampjes, bijna de hele dag na elke voeding. Nu ik de infacol gebruik heeft ze alleen nog maar 's avonds een uurtje krampjes en veel minder heftig. Ze laat veel windjes en boertjes de hele dag en dat scheelt gewoon erg in de kramp. Ik vind het echt een aanrader!
Het is een goed middel, heb ik ook gebruikt voor onze zoon. Hij had ook heel veel last van krampjes, cinababy hielp niet. Inderdaad heel veel windjes en boertjes (met beetje spugen) komen eruit door die infacol. Sinds een paar weken hoeven we infacol niet meer te gebruiken, de krampjes zijn nu over.
Wij gebruiken ook de infacol. Laura kon heel moeilijk boeren. Door de infacol gaat het nu prima! Dus ik ben heel tevreden.
Hier ook iemand met goede ervaringen. Ik gebruik het nu niet meer, want Indy is over haar krampjes heen, maar destijds hielp het hier enorm. Liefs Hummel.
Hier ook goeie ervaringen: Thirza krijste twee dagen lang de hele boel bij elkaar en sliep overdag daardoor niet meer, toen zijn we dit gaan gebruiken. Echt een wereld van verschil. 't was nog niet helemaal over, maar ik had dan ook echt veel te veel voeding, dus ik moest ook wat af kolven om te zorgen dat Thirza zich er niet in lag te verslikken, maar echt... wat een rust kwam er in huis toen we dit gingen gebruiken! Doen dus!