Blij te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over nadenkt. Als ik me gevoel zou volgen dan ging ik er nu al voor! Maar goed we moeten alles eerst maar eens goed op tafel leggen, en dan een keuze maken..... Lovekisses het is wel mooi, ik zie het ook veel om me heen. Maar ik kies er zelf niet voor. Ik heb altijd gezegd dat ik voor me 30e hoop moeder te mogen worden. Dat is me gelukt, ik heb nu 3 kinderen en ben 27 jaar. Ik heb dus nog 3 jaar voor een 4e kindje. Daarna wil ik gewoon echt niet meer, dat heb ik vanaf me 18e altijd al gezegd en dat vind ik nog steeds. Sommige vinden het misschien raar, maar dat is mijn keuze. Als er nog een kleintje bij kan komen dan binnen nu en 3 jaar dus.....
Ik wil na mn 30e ook geen kinderen meer, ben nu ook 27. Ik zou heeeel graag een tweede kindje willen (weet het, heb mn eerste nog niet eens gekregen ) heb mezelf altijd met twee kindjes gezien, maarja, mn vriend heeft er zelf ook al 3, en nu hoor ik hem steeds tegen anderen zeggen dat 4 kinderen mooi zat is zo... Ik heb het er nog niet serieus met hem over gehad omdat deze er nog niet eens is, maar voor mezelf zou ik graag eind 2013 / begin 2014 voor een tweede willen gaan... Zijn kids zijn al 10 (tweeling) en 12 en ze wonen hier niet, komen wel vaak logeren. Wij hebben ook niet heel veel geld, maar nu dus wel alles aangeschaft voor dit frumpie, van mij mag daar dus nog wel een kindje gebruik van gaan maken tzt Ik zou als ik jou was niet meer te lang wachten met het doorhakken van de knoop, goed over praten met je man, en er anders gewoon voor gaan! Maar daarna wel afsluiten dat dit de laatste is lijkt me... Als het mag lukken is het wel een heel bijzondere afsluiting, denk dat je er dan wel heel bewust van geniet...
Toen ik zwanger van me kleine meid was had ik echt zoiets van; dit is echt de laatste het is goed zo. Na de bevalling kreeg ik voor het eerst last van kraamtranen, heb dat bij me andere 2 nooit gehad. Ik schrok daar nogal van, ik zei tegen me kraamverzorgster wat is dit? Ze zei ik denk dat het tranen zijn van geluk en van dat je weet dat dit de laatste keer is geweest. Dat je het boek gaat sluiten. En daar had ik me ook bij neergelegd want ik wou immers niet meer. Maar......na een half jaar begon het toch weer te kriebelen. Me man had eerst iets van nee, het is nu genoeg geweest we hebben 3 prachtige kinderen. Maar later begon me man te twijfelen en zei hij het zou wel mooi zijn nog een 4e kindje in ons gezin te mogen verrijken. En dat is ook zo....We zouden het heel leuk vinden, en onze 3 kinderen ook....Maar goed we zullen eens goed gaan praten en hopelijk een besluit nemen. Mocht het gebeuren, dan ga ik er zeker bewust heel erg van genieten, want het zou zeker echt de laatste keer dan zijn! En zou het ook zeker mooi afsluiten... Ik hoop dat je tzt ook nog mag zwanger raken van een 2e kindje! Geniet nog even van deze zwanger, voor je het weet heb je de kleine in je handen!
Troela@ Je hart heeft volgens mij al gesproken, als je man er ook achter staat. Ik hoop voor je dat het lukt meis .
Ja als ik het zo terug lees, dan heeft me hart zeker gesproken en wint me gevoel het van me verstand hihi....Nu kijken wat me man zegt. Als ie zegt we gaan er voor, dan ga ik meteen met de pil stoppen als me strip op is! Bedankt meiden voor jullie gelijkbare verhalen en lieve berichtjes!
Troela@ Succes met het gesprek , laat hem praten he rustig overleggen . ieder zijn gevoel laten spreken . is wat ik je mee geef. Laat je het weten?
Komt goed meid, we moeten er samen achter staan natuurlijk, dus we gaan er rustig over praten. Als we er uit zijn laat ik het zeker weten!
thanks, het gaat inderdaad supersnel! En mooi geschreven, in je hart ben je er al wel uit lijkt me... Succes!!