Hoe krijg je jarretellen deftig aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door heleentje80, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

@ heleentje80, ik doe mee! haha! Ik krijg altijd zweetvoeten. "Mag ik 'm uitdoen?" vraag ik dan. "Waaaaaroooom? het staat zo mooooi!" reageert hij dan.

"Omdat ik zweetkakkers krijg"
    "Oh, oke"

:D

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Whahaha
    mn man interesseert het gelukkig niet, heb dr altijd ruzie mee om aan te krijgen

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Vroeger wel jarretels gedragen, naar het werk, eigenlijk vooral omdat ik een panty zo rottig vind zitten en i.v.m. representatief zijn moesten mijn benen wel bedekt zijn. Is ook zuiniger, i.p.v. hele panty weggooien bij een ladder gooije maar één been weg. En toen in in de troen werkte was het helemaal stuk prettiger dragen. Eigenlijk nooit problemen met knoopjes gehad. Nou waren het ook gewoon ouderwetse degelijke met schuifknoopjes. Misschien kopen jullie gewoon het verkeerde soort?

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    MAG ik hem uitdoen?:$ als hij het zo mooi vindt en wilt dat ze aanblijven trekt hij ze zelf lekker aan denk...:D

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

haha! Precies!

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Hier ook jarretels, maar vind ze inderdaad niet zo praktisch. Draag bijna altijd hold ups. Zitten heerlijk en een stuk minder gesjor.

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik droeg ze vaak naar mijn werk, had ook stay ups, maar meestal jarretels, ik deed mijn string erover, scheelt op het toilet! En was van hetzelfde zwarte kant dus zelfs voor het ook was het prima.

Off-topic:
    Lollig verhaal; ging naar mijn werk met zwarte stay ups, kwamen belangrijke klanten. Mijn man bracht me weg (weet niet meer waarom, vast een auto dingetje), en voor ik op mijn kantoor zat ontdekte ik dat mijn stay ups geen stay ups waren maar jarretel kousen:$:$:$
    Gevolg; elke 10 stappen kousen op mij enkels!
    Waarom had ik dat thuis niet door??

Manlief gebeld dat hij als een speer mijn jarretel moest brengen! En echt 2 minuten voordat die belangrijke klanten kwamen had ik mijn jarretels vast gefrunnikt op het toilet, nog nooit zo snel gelukt haha!

Onn-topic; helaas ik weet geen trucje hihi. Allee zware stress hielp hier voor 1 keer

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.956
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha, herkenbaar. Ik heb ze ooit gedragen tijdens een romantisch weekendje in Parijs. Terwijl mijn man (toen nog 'vriendje') onder de douche stond geprobeerd die dingen aan te trekken. Wat een gedoe. Gelukkig was hij niet te snel klaar. Eindelijk was de missie geslaagd, dus ik mezelf sexy op bed gedrapeerd. (kou lijden toen vriendje eindelijk de badkamer uitkwam ;)) Kwam ie eindelijk de kamer op, wierp één blik op me en vloog zo weer de badkamer in. :):D Haha, wat waren we nog jong en nog niet droog achter de oren. (Toen hij van de schrik bekomen was, bleek hij het toch wel mooi te vinden hoor! ;))
    Maar dat was mij eerste en laatste keer met jarretels. Hij heeft het voor zichzelf verpest.

Ik draag meestal hold-ups als ik een panty aan 'moet'. Ik heb lange benen. En als de lengte van de benen goed is, zakt de panty af. Bij de panty waarbij de bovenmaat goed is, zijn de benen weer te kort. Dan zijn hold-ups een uitkomst. Hoewel ik er aan het begin wel aan moest wennen hoor, ik was altijd bang dat ze naar beneden zouden zeilen.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nooit geprobeerd; zo te horen geen spijt van :D

10. 2jees

2jees Niet meer actief

Manlief weet niet eens dat die dingen bestaan denk ik, maar goed. Anders deed ik het nog niet. Gelukkig vrijen we altijd alleen in bed dus wat ik aan heb ziet hij niet eens.

11. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Die krengen zijn uitgevonden door een man, kan niet anders. Net als de panty trouwens.

Vroeger deed ik ze nog wel eens aan. Idd een kwartier puffen en hijgen. Resultaat, ik werd gefrustreerd, zweet op mijn voorhoofd, haar door de war en met een beetje pech zat er een ladder in. Zaten ze eindelijk vast, sta je op, schiet er weer zo'n knoopje los, arrgh! Ziet er dan niet echt sexy uit he:cool:

Aangezien ze toch nooit lang aanbleven, doe ik het niet meer.

De enige tip die ik heb is dat ze er ook zijn met zelfklevende strippen in de kous zelf. ;)

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik draag als ik iets van een panty of kous aan moet stay up kousen. Maaaar somsook met jarratels en ddie zijn van boven nog dikker door de plak rand en dus nog moeilijker!

Gewoon stay up zonder jarratels is nog het fijnst hihi

(Wel goed ontharen en geen bodylotion andets steeen ze niet up )

13. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Goh mijn man heeft liever dat ik niks aan heb.. Is veel makkelijker ;)

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb ze met mijn bruiloft aan gehad (zaten aan mijn body vast) en die klikte ik zo vast. De varianten van de livera etc die ik daarna kocht waren 3x niks. Dus kwaliteit zal ook wel wat ermee te maken hebben.

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik droeg jarretellen alleen naar het werk. Daar mocht ik echt niet vrijen hoor!:D

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb ze 1 keer gedragen, met carnaval... Op mijn hoofd.. Kous 1 oranje, kous 2 groen.
    De bedoeling was om ze normaal aan te doen, maar na 15 minuten pielen wou het niet zoals ik wou.
    Nou prima, dan maar zo!

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Niet? Wat raar.. Had je toch het verkeerde beroep :D

18. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik maak ze altijd alvast vast aan mn panty (heb jaratelsen met sluiting) teek de panty aan en dan sluit ik de jaratels sluiting.

Als dat niet gaat alleen de achterkant lastig.

Maar ik hou van jarraletllen!!! Vind het zo mooi. Zou t t liefste elke dag dragen:)

19. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Voordat ik ze aan doe, maak ik eerst de achterkanten vast. De eerste kous aantrekken gaat wel makkelijk, met de 2e moet je wat voorzichtiger zijn. Als ik ze aan heb, doe ik de voorkant vast. En dan schiet er eentje los en begin ik weer opnieuw ;)

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik draag ze alleen tijdens "speciale gelegenheden" haha. Mijn man maakt ze dan zelf vast en na afloop ook weer los.

Deel Deze Pagina