Haha leuk topic!! Mijn partner vind dit dus ook sexy! Lang geleden dat ik ze aan heb gehad. Maar ik heb ook altijd een heel gevecht met die dingen.
Ik heb hele makkelijke van sapph met een soort schuif dingen. Moet wel zeggen dat kousen goed blijven zitten bij mij, dus de jaratel hoeft niet veel te doen. Het is net voor de zekerheid zeg maar. Ik vind gewone pantys echt drama..
Waarom denk je dat ze die dingen gewoon verkopen bij de H&M en Hunkemoller? Omdat de gewone vrouw deze ook draagt.
Pantykousen zijn pas een jaar of 60 geleden uitgevonden hoor. Tot die tijd droeg iedereen jarretelles. Ook met dikke kousen, niet iedereen droeg een maillot.
Ja, maar ik heb het over de 'nieuwe' variant. Sexy met kant en dat soort gedoe. Die verkopen ze nu ook gewoon bij de H&M. Wat ik duidelijk wou maken is dat de 'gewone' vrouw deze ook draagt 'for a special evening'
Me too... Heb die dingen nog nooit aan gehad en nooit over nagedacht ook, maar begin er ook maar niet aan als ik dat zo lees, teveel gedoe.
Ik heb ze ook met schuifjes en werkt opzich prima! Hold ups gaat inderdaad wel beter! Mijn vriendin draagt heel vaak jarretels en hold ups! Zo mooi!
Hier kun je jarretels en kousen bestellen. suzet lingerieshop. Deze jarretels gordels zijn echt super! Geen kous wat los schiet. Zit idd beter dan panty. Draag het ook wel een doorsnee jurkje. Niemand die ooit iets heeft geien of op is gevallen hoor. Mijn man word er niet warm of koud van...ook al heb ik een dikke pyama of mijn gewone kloffie aan. Hij wil me toch wel.
Ik maakte vaak een mini-gaatje (met een speld ofzo) in de bovenste rand van de kous. (De dikke rand) Dan krijg je ze er veel makkelijker op (en schieten ze niet los).