ik ben op het moment he-le-maal verslaafd aan yoghurt.. yoghurt met muesli, rozijntjes/gedroogde cranberry en hazelnoten of met honing granola, pecannoten/walnoten en stukjes appel.. en dan niet eens alleen 's ochtends maar het liefst de hele dag door ook vind ik simpele havermout met amandelmelk erg lekker of banaan-ei pannekoekjes met rood fruit.. i love breakfast food!! maargoed, ik zoek dus inspiratie voor wat meer afwisseling.. wat vinden jullie het lekkerst om te ontbijten?
Ik ben ook dol op yoghurt op alle mogelijke manieren. En simpel, maar gezond: gewoon 2 sneetje knäckebröd, met rookvlees, light jam, 20 + kaas of appelstroop....
Havervlokken bakken in een pan met een klein beetje boter, rozijntjes er bij en een flinke scheut honing even kort mee bakken. Dan dit mengsel warm in een bakje met yoghurt doen... ohw wat vind ik dat heerlijk (en gezond)
dat heeft wel wat weg van die honing granola, alleen dan zonder boter en in de oven gebakken met amandel en andere nootjes en pitjes erbij yumm zo lekker he!
Havervlokken met amandelmelk nachtje in de koelkast laten staan! Volgende ochtend vers fruit er door heen, amandelen, moerbeien en goji bessen
Kakifruit in de blender met verse jonge kokosnoot....echt hemels! (zo een als in het voorbeeld: Kokosnoot openmaken rawfood - YouTube ) En doordeweeks een mueslibolletje met een beker melk.
Ik eet het liefst; Melk met dorset muesli, gebroken lijnzaad erin, rauwe cacao en banaan. Of brinta pap met rozijnen en stukjes banaan erin.. Hmm, ik heb ook altijd zin in het ontbijt! Haha.
Verschillend. Of flink bord brinta een half liter thee en banaan. Of 4 boterhammer met kalkoen banaan en half liter thee.
Op het moment eet ik graag yoghurt met havermout (nachtje in de koelkast laten staan/intrekken) of couscous met karnemelk!
Havermoutpap met gebakken appeltjes, rozijnen en kaneel. Havermoutpannenkoeken (ook met appeltjes of met kaas) Griekse yoghurt met banaan Geroosterd speltbrood met roomboter Ik ben allergisch voor noten en de meeste soorten fruit dus het is vaak even zoeken wat voor mij gezond is zonder ziek te worden zeg maar