pijnlijk/geïrriteerd plekje bij urinebuis

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ana leigh, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hey dames, ik ben 3 weken geleden bevallen van een flinke jongen (4280 gram), maar op een klein scheurtje in de binnenste schaamlip niets aan overgehouden!

Behalve dat is na een krappe week ineens last kreeg van een plekje bij mijn urinebuis... lijkt soott van door te stralen naar clitoris. Het voelt alsof er een blaasje zit.

Ben toen na het weekend naar de ha geweest en deze noemde net striae.... ben nu 2 weken verder en het doet nog steeds pijn. Dacht eerst aan blaasontsteking, maar urine is netjes schoon (heb een dag een catheter gehad)

Vraag me af of het nu zo langzaamaan niet weg moet trekken, ik dacht dat de huid daar juist heel snel genas? Iemand die hetzelfde had/heeft?

Liefs,

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Gefeliciteerd met je zoontje!

Ik heb ook een catheter gehad na ks, heb ook denk ongeveer wel 3 weken last gehad, dacht ook aan een blaasontsteking, maar alles was schoon. Bij mij is t vanzelf overgegaan. Ik weet niet of dit t zelfde is..

Hou het in de gaten! Succes!

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb zelf na de vorige bevalling ook zo'n soort schaafwond gehad. Zo noemde de vk het destijds. Klein plekje, maar wel diep. Zij adviseerde minstens 6 weken de boel met rust te laten, dus geen gemeenschap e.d. En dat was bij de nacontrole, dus 6 weken na mijn bevalling. Je kunt blijven spoelen tijdens toiletbezoek voor verlichting en zodat je t niet kapot wrijft. Maar ik heb er dus ook echt lang last van gehad.

4. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hmm okey, nijntje. Maar we hebben alweer sex... al na 2 weken, want dat kleine hechtinkje wat ik had deed geen pijn meer... spoelen heb ik trouwens nooit gedaan, plassen deed geen zeer, nog steeds niet overigens, het is echt zo af en toe bij het lopen en als ik ga zitten, maar ook wel gewoon uit het niets.

Ik heb 20 augustus pas nacontrole, hoop dat het voor die tijd is weggetrokken, zal in ieder geval voorzichtig zijn met de sex! :)

Liefs,

Deel Deze Pagina