Ik doe het ook zo als eerder beschreven, eerst een slokje water in je mond en dan snel het pilletje erin, vervolgens gewoon een glas water pakker alsof je gaat drinken en dan drink je hem zonder moeite weg.
Paracetamol kan ik niet slikken, maar deze wel. Innemen een grote slok nemen en doorslikken terwijl je naar het aanrecht kijkt. Niet je hoofd naar achter gooien, want dat maakt je de doorgang juist nauwer. Ik denk overigens dat yoghurt geen kwaad kan. Ik zou dan 1 hap doen en gelijk ook een glas water erachteraan
Even een tip.. Ik heb deze vraag een tijd terug gesteld maar vind de etos pillen nog steeds vervelend groot en heb besloten om over te gaan op Gravitamon, deze zijn stuk kleiner en makkelijker door te slikken en hoeven maar één keer op n dag. Dus voor de meiden die het ook lastig vinden grote pillen door te slikken dan zou ik over gaan op Gravitamon (en een vriendinnetje van me is de eerste ronde dat ze dit gebruikte zwanger geraakt, na 2,5 jaar proberen). Ik zeg niet dat het een wondermiddel is maar wel proberen waard. Succes allemaal met zwanger worden.
Het lukt mij ook niet pillen slikken en zeker niet met water.. ik duw ze dan met mijn vinger naar beneden
Hallo dames, weet toevallig iemand of je Ze ook met 2 tegelijk mag slikken ipv 2xdaags. Dan ben ik er in 1x vanaf zeg maar, hihi. X
nee ik zou die capsule niet naar door de midden doen. (werk zelf bij etos). ik ben zelf ook eerst begonnen met alleen foliumzuur, maar nu heb ik van davitamon zwanger worden. daar zitten de nodigde vitamines in. zijn goed weg te krijgen. ben ook echt een zeur met pillen slikken, maar dit gaat wel als je hm goed achterin de keel stopt, haha groetjes
Ik heb er ook erg veel moeite mee!! Ik kauw vaak een stuk ontbijtkoek of eierkoek fijn! Als ik het dan door kan slikken, stop ik die pil er gauw bij en dan lukt het vaak wel!
Ik slik niet de zwanerworden maar de mama (als je al zwanger bent) Die mama capsules van etos zijn erg groot. Maar ik dacht: ik de het voor m'n kindje. Normaal was ik echt moeilijk met pillen, de paracetamol ging gewoon in 4en. Dus even stressen hoe ik nu deze etos capsules weg kon krijgen. Ik heb toen een bonbon gepakt en gekeken hoeveel je dan in 1x wegslikt. Dat is echt breder dan zo'n capsule. Belangrijk is om te ontspannen. Dus niet bij nadenken maar gewoon doen. Denk bijvoorbeeld aan de meubeltjes die je wil gaan aanschaffen voor je kindje, of de wandelwagen.. of denk eraan dat je je indje in je armen houdt. Werkt bij mij perfect.
Volgens mij is het doel van een capsule juist, dat deze oplost in je maag en de inhoud dan dus pas word opgenomen door het lichaam. (Geld tenminste voor medicijnen, weet niet hoe dit is bij voedingssupplementen). Ik heb zelf de Vitaal zwanger tabletten van Kruidvat. M'n huisarts was daar erg enthousiast over, die had ze ook gebruikt. Ik heb heel erg veel moeite met het innemen van medicijnen, tabletten enz. Maar dit gaat met een lepel vla wel. Eigenlijk moet je het innemen met een glas water, maar dat kan ik echt niet. Dus dan is vla een goede oplossing. Je moet toch wat. Succes! Groetjes, Joyfull79
Ja dat doe ik ook altijd met grote pillen (paracetamol ook trouwens). Het wordt dan makkelijker omdat je al de natuurlijke neiging hebt om dan te slikken. Meestal doe ik het met brood, onbijtkoek e.d. blijft zo plakken hihi.
Wat werkt is, eerst wat water in je mond, pil erin en dan je hoofd naar beneden gebogen houden en doorslikken. Werkt perfect bij mij, voel ze dan niet eens meer! Succes er mee!