aaaahhhh.. ik wordt gek van die schoentjes...ben soms een kwartier bezig om ze aan te krijgen!!! Alle soorten al in huis.. met veter.zonder veter...pfff..is de goede maat Maar hij weet zn voetje zo te doen dat een schoen gewoon nooit gaat passen! Hij loopt nog niet dus het is niet echt nodig om schoenen aan te hebben maar soms staat het gewoon heel leuk! Iemand DE tip ?! xx
eeuuhhmm.. volgens mij doe je dan toch iets verkeerd.. een kwartier??? Ik zie mezelf al 3x een kwartier alleen de schoenen aantrekken, hihihi Weet je wel zeker dat je de schoenen hebt die bij de voet van je zoontje passen? En als hij zo protesteert zou ik het gewoon laten, het hem niet lekker zit. Heb je gekeken of hij een hoge wreef heeft? Mijn neefje heeft dat en ze hebben 4 maanden gezocht voordat ze schoentjes vonden die echt bij zijn voet passen, hij kreeg andere schoentjes ook niet aan. Het is niet de bedoeling dat je de voet in de schoen moet proppen namelijk.
herkenbaar, mijn zoontje krulde zijn voetjes bijna helemaal rond en ik kon zijn schoenen niet aan doen, toen hij eerste keren n schoen aan moest. hij dacht volgens mij dat je die als n sok aantrekt. steeds uitgelegd liet zien en op n gegeven moment snapte hij t. (1-2 week tijd)
inderdaad...hij krult zn voet! Heeeel makkelijk! Nou ja..oefening baart kunst zal ik dan maar denken... Wel bedankt voor de tip om extra op te letten of hij misschien een hoge wreef heeft oid... x
mn zoontje heeft best brede voetjes dus schoentjes was in t begin ook drama.. ik heb toen all stars voor m gehaald, die zijn best breed en hebben veters en die heeft hij zo aan
Hier ook een kindje met een hoge wreef. zat echt te zweten om die dingen aan te krijgen, lukte gewoon niet Want que lengte is de schoen dan goed, maar ze komt gewoon niet naar voren erin zeg maar. Heb nu schoentjes van puma en nike met klitteband en dat gaat wel perfect!
Mijn zoontje krult de voetjes/teentje ook op als ik de schoentjes aan doe... hihi! Erg onhandig! Ik doe ze ook niet veel meer aan, want hij heeft door zijn buikslapen de voetjes een beetje opzij staan (geen probleem hoor) en dus maakt het klittenband de maxi cosi helemaal lelijk... Veel te zonde! Haha! Dus als er wat anders komt is het met veters ofzo!
hier is het geen probleem schoentjes aan te doen, ze vind het geweldig, maar zodra ik aan de andere schoen begin gaat de eerste alweer uit Hier dus geen schoentjes nog, anders heb ik er ook een dagtaak aan.
Als ze hun voetjes krulllen moet je tijdens het aantrekken een beetje kietelen onder de voet uit reactie doen ze hun voetjes recht.
Dit doet mijn dochter ook altijd, dat krullen van de voetjes. Zo moeilijk om dan schoentjes aan te trekken. Ik heb voor haar van die leren slofjes besteld, deze gaan super makkelijk aan, geen veters of klitteband. Misschien is dat wat voor je? Je hebt ze van Oxxy, Bobux, Inch blue, roosjes etc..
Hier ook weleens problemen met een opkrullende voet, maar dan ga ik haar ff afleiden of onder haar voetjes kietelen. Ik heb haar nu al tijden slofjes en schoenen aan, ook loopt ze nu dus nu helemaal natuurlijk. en veterschoenen zijn nu erg handig want die krijgt ze tenminste niet uit.