Eerste keer ....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MariamZ, Aug 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Liga en ben trots!!! Haha

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    In wipstoel dit soort dingen geven is niet zo heel goed. Als er een stuk af komt kan ze het er zelf niet uit krijgen (met kokhalzen) omdat ze ligt. Ik zou je kindje bij dit soort eten meer rechtop zetten. Evt gewoon op schoot.

Wel erg leuk weer een mijlpaal :)

3. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik geef normaal eten in een eetstoel. Maar als ze haar tussendoor krijgt sta k er gewoon bij. Bedankt voor de til

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Leuke foto! Mooi stoeltje ook ( Zoon ligt er nu in te slapen ;) maar dan houtkleurig ) maar mag ik vragen waarom je trots bent op een koekje? Er zit vast suiker in, dus ze zal er ws wel van gesmuld hebben ;)

5. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wat een beauty!

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    Waarom gelijk zeiken over die suikers?!
    Waarom kan er niks gepost worden zonder dat iedereen met ongevraagde commentaar en advies komt?!

Die kleine geniet er duidelijk van en ik snap dat ze trots is want ze eet um netjes.
    Mooie foto voor het plakboek!

7. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja ben gwn trots omdat ze het meteen goed deed zonder een kliederboel van te maken.

8. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Wat een mooi meiske en volgens mij heeft ze er lol in. Super foto!

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Aaaww wat een mooie foto en die stoel prachtig !
    Zou mijn dame niet eens in de buurt ervan laten komen haha.

Heeft ze het helemaal opgepeuzeld ?
    ( ik was ook trots op haar eerste liga moment hoor.. het kdv waar ik stage liep gaf deze liga's aan 2+ met pindakaas erop etc.)
    Ik kies nu ook niet meer voor liga maar als eerste tussendoortje vond ik dit gewoon een veilig en lekker koekje.

10. andreams

andreams Bekend lid

Feb 19, 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Leuk! Ik snap dat je trots bent :) ik kan ook niet wachten totdat onze kleine meid met haar eerste hapjes begint.

11. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto:)!!! Lekker trots zijn hoor!

12. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hahaha ja ze heeft m helemaal opgegeten maar het was maar een klein stukje. Ik geef geen hele.

Lief je compliment

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ik gaf ook altijd de helft van 1 koekje is meer dan genoeg haha.
    Jouw meisje kijkt echt super lief ! Hier had ze grote ogen door de flits haha. Maarr ohh wat vond ze het lekker haha.

En met mijn dochter is het ook helemaal goed gekomen hoor. Op de opvang eet ze altijd warm om 11,30 en bij thuiskomst eet ze nog met ons mee. Nu duurde het haar allemaal te lang dus gaf haar een biscuitje. Maar toen ze haar broccoli en aardappels zag heeft ze t koekje direct op de grond gegooit hoor. Haar maak je suoer gelukkig met een warme hap :). Dus al dat ooh zoveel suiker ooh zo slecht. Moet je maar niet te veel van aantrekken. Tuurlijk te veel is niet goed maar van af en toe een halve liga wordt ze niet opeens dik en haar cholestrol zal daar ook niet per direct toren hoog van worden hoor.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ik gaf ook altijd de helft van 1 koekje is meer dan genoeg haha.
    Jouw meisje kijkt echt super lief ! Hier had ze grote ogen door de flits haha. Maarr ohh wat vond ze het lekker haha.

En met mijn dochter is het ook helemaal goed gekomen hoor. Op de opvang eet ze altijd warm om 11,30 en bij thuiskomst eet ze nog met ons mee. Nu duurde het haar allemaal te lang dus gaf haar een biscuitje. Maar toen ze haar broccoli en aardappels zag heeft ze t koekje direct op de grond gegooit hoor. Haar maak je suoer gelukkig met een warme hap :). Dus al dat ooh zoveel suiker ooh zo slecht. Moet je maar niet te veel van aantrekken. Tuurlijk te veel is niet goed maar van af en toe een halve liga wordt ze niet opeens dik en haar cholestrol zal daar ook niet per direct toren hoog van worden hoor.

15. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,818
    5,953
    113
    Female
    Hahaha idd
    Hier maakte men er gewoon een lekker gezichtsmasker van :D
    Beetje smeren beetje opeten...

16. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wat knap!!!!!

En wat mooi wit alles haha!

Dacht altijd dat die liga's alleen voor verkruimelen zijn? Stond zoiets met plaatje op verpakking?

Maar dannog super knap haha die van mij at nog niet eens zelf taart met dr eerste verjaardag :p

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Amen! En mooie foto! Dat stoeltje was bij ons noooit zo wit gebleven :).

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Leuke foto mag je best trots opzijn. Ik was ook supertrots maar hoe dat handje eruit zag toen hij het op had,..haha

19. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    ??????????

20. Cupcake2013

Cupcake2013 Niet meer actief

pfff wat kunnen sommige weer zo fel reageren op suikers..mygod..

lekker trots zijn hoor !!

ik vind het knap dat je prinses zo netjes eet !
    net zoals zoe123 zegt , hier maakte ze er ook altijd een mooi maskertje van hihi

Share This Page