In wipstoel dit soort dingen geven is niet zo heel goed. Als er een stuk af komt kan ze het er zelf niet uit krijgen (met kokhalzen) omdat ze ligt. Ik zou je kindje bij dit soort eten meer rechtop zetten. Evt gewoon op schoot. Wel erg leuk weer een mijlpaal
Ik geef normaal eten in een eetstoel. Maar als ze haar tussendoor krijgt sta k er gewoon bij. Bedankt voor de til
Leuke foto! Mooi stoeltje ook ( Zoon ligt er nu in te slapen maar dan houtkleurig ) maar mag ik vragen waarom je trots bent op een koekje? Er zit vast suiker in, dus ze zal er ws wel van gesmuld hebben
Waarom gelijk zeiken over die suikers?! Waarom kan er niks gepost worden zonder dat iedereen met ongevraagde commentaar en advies komt?! Die kleine geniet er duidelijk van en ik snap dat ze trots is want ze eet um netjes. Mooie foto voor het plakboek!
Aaaww wat een mooie foto en die stoel prachtig ! Zou mijn dame niet eens in de buurt ervan laten komen haha. Heeft ze het helemaal opgepeuzeld ? ( ik was ook trots op haar eerste liga moment hoor.. het kdv waar ik stage liep gaf deze liga's aan 2+ met pindakaas erop etc.) Ik kies nu ook niet meer voor liga maar als eerste tussendoortje vond ik dit gewoon een veilig en lekker koekje.
Leuk! Ik snap dat je trots bent ik kan ook niet wachten totdat onze kleine meid met haar eerste hapjes begint.
Hahaha ja ze heeft m helemaal opgegeten maar het was maar een klein stukje. Ik geef geen hele. Lief je compliment
Ik gaf ook altijd de helft van 1 koekje is meer dan genoeg haha. Jouw meisje kijkt echt super lief ! Hier had ze grote ogen door de flits haha. Maarr ohh wat vond ze het lekker haha. En met mijn dochter is het ook helemaal goed gekomen hoor. Op de opvang eet ze altijd warm om 11,30 en bij thuiskomst eet ze nog met ons mee. Nu duurde het haar allemaal te lang dus gaf haar een biscuitje. Maar toen ze haar broccoli en aardappels zag heeft ze t koekje direct op de grond gegooit hoor. Haar maak je suoer gelukkig met een warme hap . Dus al dat ooh zoveel suiker ooh zo slecht. Moet je maar niet te veel van aantrekken. Tuurlijk te veel is niet goed maar van af en toe een halve liga wordt ze niet opeens dik en haar cholestrol zal daar ook niet per direct toren hoog van worden hoor.
Ik gaf ook altijd de helft van 1 koekje is meer dan genoeg haha. Jouw meisje kijkt echt super lief ! Hier had ze grote ogen door de flits haha. Maarr ohh wat vond ze het lekker haha. En met mijn dochter is het ook helemaal goed gekomen hoor. Op de opvang eet ze altijd warm om 11,30 en bij thuiskomst eet ze nog met ons mee. Nu duurde het haar allemaal te lang dus gaf haar een biscuitje. Maar toen ze haar broccoli en aardappels zag heeft ze t koekje direct op de grond gegooit hoor. Haar maak je suoer gelukkig met een warme hap . Dus al dat ooh zoveel suiker ooh zo slecht. Moet je maar niet te veel van aantrekken. Tuurlijk te veel is niet goed maar van af en toe een halve liga wordt ze niet opeens dik en haar cholestrol zal daar ook niet per direct toren hoog van worden hoor.
Wat knap!!!!! En wat mooi wit alles haha! Dacht altijd dat die liga's alleen voor verkruimelen zijn? Stond zoiets met plaatje op verpakking? Maar dannog super knap haha die van mij at nog niet eens zelf taart met dr eerste verjaardag
Leuke foto mag je best trots opzijn. Ik was ook supertrots maar hoe dat handje eruit zag toen hij het op had,..haha
pfff wat kunnen sommige weer zo fel reageren op suikers..mygod.. lekker trots zijn hoor !! ik vind het knap dat je prinses zo netjes eet ! net zoals zoe123 zegt , hier maakte ze er ook altijd een mooi maskertje van hihi