Hallo meiden, Ik hoop eigenlijk dat jullie een idee voor me hebben. Onze zoon slaapt tegenwoordig heerlijk door van 8tot 8. (joepie ) Maar hij is een buikslaper en een stevige plasser. En nu houd zijn luier het niet de hele nacht vol. Maakt niet uit of ik een pamper heb of eigenmerk c1000. Dat heb ik al uitgeprobeert.Nou kan ik hem rond een uur of 10 s avonds nog wel verschonen, maar dat vind ik zo sneu! Hij ligt dan zo heerlijk te snurken. (oeps hij lijkt toch op mij. ) Of jullie nog een idee hadden om het toch te redden zonder dat hij met natte randen in bed ligt. Alvast bedankt,
Tja zou hem toch even verschonen. Het lijkt sneu maar als hij zo lekker snurkt dan gaat ie vast gauw weer verder. n het ligt toch veel lekkerder voor hem, droge billen.
Ik lees even mee. Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik altijd Pampers in de juiste maat maar helaas elke morgen doorgelekt. Ik was elke dag een pyjama en slaapzak.
Ik had altijd hetzelfde probleem. Nu gebruik ik voor de nacht standaard een maat groter en dan een Etos luier. Dit is namelijk de enige luier waar hij 's nachts niet bij doorlekt en Mason is een enorme plasser ,want de luier is 's morgens loodzwaar. Hij slaapt met die luier om, van 18.30 tot gemiddeld 8.30
van kruitvat de nachtluiers helpen hier goed ze zijn wel groot maar ja dat is niet naders. heb je al een grotere maad geprobeert? Wat ik voor de kruitvat nachtluier heb gedaan is tena gekocht en in de luier klinkt stom maar werkt helemaal perfect en wat hier nog heel goed helpt wat stom klinkt een strec romper aan geven zo gaat het niet te strak zitten en drukt de romper de urine er niet uit.
Ik las ff mee Maar die stretchromper is idd een goed idee; of een hemdje met boxer/ondergoed...wellicht helpt dat ook?
Dat met die Tena lijkt me een strak idee. Ik heb nog een paar liggen van na de bevalling. En nee een maat groter heb ik nog niet geprobeerd. Want we hebben nog al een pier van een zoon. Maat 68 is in de breete te groot maar in de lengte kom ik een paar cm te kort. We voeren hem goed hoor maar ik denk dat het op het moment allemaal in de lengte groeien word gestoken.
Jelle zit nu ook alweer aan een maat groter voor de nacht.... Normaal heeft hij overdag de 4+ van Pampers en nu dus voor de nacht maat 5... De 4+ zou zijn voor 9 tot 20 kilo... En de 5 van 11 tot 25... Jelle weegt nu ongeveer 10 kilo, en ik moet het overdag ook al goed in de gaten houden anders lekt hij door... Maar goed, hij drinkt ook erg veel.. Ik weet niet op wat voor kindjes ze die maten gemeten hebben, maar ik geloof echt niet dat Jelle tot de 20 kilo maar 4+ houd...
@ Bluesky, Mijn zoontje heeft voor de nacht ook al maat 5 aan. Hij is bijna 9 maand soms denk ik wel eens straks past hij geen luiers meer
mijn zoontje weegt nu ook 10 kilo en heeft voor de nacht maat 5 van pampers baby dry aan. anders was het hier ook elke ochtend een natte zooi. groetjes, Miranda
wij hebben hier voor onze dochter het zelfde probleem. uiteindelijk opgelost door een grotere maat luiers, kruitvat merk. gtaat prima
hier hadden we dat probleem ook.... een grotere maat luiers en het probleem is opgelost. heb eventueel in de kast nog doekjes die je erin legt en die neemt ook urine op..
Wij gebruiken overdag ook een maat groter. Wij gebruiken wel pampers, maar het merk moet als het goed is niks uit maken. Die kilo's op de verpakking is maar een indicatie. Succes!
Susan ik ben het wel met je eens een beetje eigenlijk. Want het is net als ik al zij, dan loopt het bij zijn beentjes langs. Maar een tena in zijn luier ga ik uitproberen vanavond. (Hij was uit logeren, we hebben uitgeslapen )