Ervaringen met de Lily Padz

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Premama, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik las dat de Lily Padz zo super moeten zijn als vervanging voor gewone zoogcompressen. Nou ben ik benieuwd wat de mening is van vrouwen die de Lily Padz ook echt gebruiken/ gebruikt hebben.

En weten jullie waar ik ze goedkoop kan krijgen? Bij Prenatal zag ik ze voor EUR 25; weet iemand ze goedkoper te krijgen?

Thanks!

2. ik was er absoluut niet tevreden over! Maar je moet eens zoeken op de zoekfunctie, want ik heb dit al eens ooit getypt bedenkt ik nu. :D

3. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ik gebruik ze ook een ben er redelijk tevreden over.
    Alleen houden ze niet alle melk tegen als het begint te lopen.
    het grote voordeel vind ik dat de tepel er niet aan blijft plakken, en met tepelkloven is dat heel fijn!

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben er ook niet echt over te spreken, vond ze veel te broeierig.

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik vond ze heerlijk. Vooral die zekerheid van niet door lekken! Ik vond ze niet broeierig of zo. Ik draag ze nu niet meer omdat het nu allemaal wel goed afgestemd is, maar voor de eerste weken is het erg fijn. Je ziet ze bijna niet zitten en dat is met die watten dingen wel vind ik. Wel moet je ze af en toe ff leeg kiepen omdat er soms wel wat melk in komt te hangen als je nog overloopt de eerste weken.
    Ik heb ze toen ook bij de prenatal gekocht voor 25 euro. Bij de Etos verkopen ze ze ook maar voor de zelfde prijs. Ik las de vorige keer hier iets over marktplaats, maar daar moest ik zelf niet aan denken eerlijk gezegd...

6. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Saar, dank je voor de service!

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    volgens mij hebben die een verplichte verkoopprijs, zijn overl 25 euro.
    Ik gebruik ze ook, maar eigenlijk alleen voor de nacht, hoef ik geen bh aan.
    Op zich lek je niet met die dingen, maar als je ver over je voedingstijd zit dan houden die padz t ook niet meer.
    Ik vind ze niet broeierig trouwens.
    En op mp kopen zou ik nooit doen. Als die dingen verkeerd schoongemaakt zijn werken ze niet meer.
    Beste is schoonmaken met afwasmiddel, zeker geen zeep waar olie in zit, dan verliezen ze hun kleefkracht.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vond ze wel heel erg fijn toen ik kloven kreeg.

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Als ze nieuw zijn zitten ze goed. Maar al gauw werden ze klef en geel. Ik heb ze toen afgewassen volgens de gebruiksaanwijzing, maar daarna plakten ze niet meer. Zonde van mijn geld.

Deel Deze Pagina