Hooooi, Ik voel sinds een paar dagen in mijn onderbuik van die bepaalde kriebels, het voelt alsof je oog trilt zeg maar dat heb je weleens he heel gek gevoel. Is dit onze vent die ik voel?? Het is voornamelijk nu rond deze tijd als ik aan het werk ben, maar 's middags en 's avonds voel ik niks, ik dacht juist dat ze overdag sliepen en 'savonds als je relaxt op de bank ofzo ligt juist wakker zijn. 'savonds leg ik ook mn hand op mn buik om contact te maken maar helaas. Het is dus echt zo in de ochtend dat ik het alleen maar voel. Vind het wel spannend
Ervaar je het als een soort 'plopjes'? Of luchtbelletjes die knappen? Het kan goed zijn hoor. Als je het voelt 's ochtends en je legt je hand ertegen, gebeurd er dan ook iets?
Hey meis! zou heel goed kunnen hoor dat het je kleine is. En als je nog geen contact kunt maken is dat ook niet gek. Er staat natuurlijk geen echte tijdslijn voor, maar sinds ongeveer een week begint die van ons te reageren op onze handen. En volgens de week tot week kalenders klopt dit ook wel hoor. Misschien heeft het met de ligging van je placenta te maken?
Nee als ik 's morgens mijn hand erop leg maak ik ook geen contact. Het voelt zeg maar alsof dat spiertje in je oog trilt dan gaat dat zo op en neer je oog nou zo voel ik het. En mijn placenta ligt idd voor schijnbaar voel je het dan moeilijker/later?
volgens zeggen voelt het in het begin als kriebels dus ja zou dan de kleine kunnen zijn, hier heb ik dat overgeslagen en is het gelijk echt gaan schoppen. nu zelfs al beetje buitenaf voelbaar.
Oke, mijn placenta ligt achter en voel de baby dan ook echt zeker vanaf 17 weken. En ook mijn man voelde hem sinds ongeveer week 19/20 duidelijk van buiten als hij zijn hand erop legde. De hand schoot dan echt een beetje omhoog van het trapje. Het is nog wel allemaal heel licht maar toch voor mij en hem merkbaar. Dat is wel leuk.
Jep! Ik had precies dat gevoel!! Wel ietsje eerder, maar precies zo'n tril gevoel. Voor mijn gevoel was het alsof er een trilfunctie van een telefoon in mijn buik afging. Iemand anders zei, het is alsof er een dikke bromvlieg aan de binnenkant tegen je buik vliegt. Veel plezier met genieten van je baby! Oh ja, en pas later zul je meer gaan merken dat je je baby op bepaalde tijdstippen gaat voelen als je rustig bent, en minder als je druk bent. Ik voelde die bibbertjes ook gewoon tijdens mijn werk opeens.
Ja, hier ook zo'n trillend ooglid gevoel in mijn buik gehad aan het begin! Haha, dat heb ik nu nog wel eens als de baby de hik heeft (en dat is dan best wel ooit irritant, want dan duurt het bijvoorbeeld een paar minuten en dan heb je dus om de 3 seconden zo'n trilling). 't Is 'm hoor, geen twijfel over mogelijk! Let maar op, binnenkort gaat het veel duidelijker (en vooral ook harder) worden!
Ik had in het begin ook het gevoel dat het een kloppende spier was (had soms hetzelfde gevoel in mijn arm als buik), dacht ook dat het dat was, maar na een tijd werd het steeds meer en meer en nu weet ik dat dat de baby is geweest. Denk dus dat het heel goed de baby kan zijn. Ws zeg je over een tijdje dat het idd de baby is/was die je nu voelt. Ik vond het lastig om te zeggen of het de baby was omdat ik gewoon niet wist wat te voelen....
Ik noemde het een fladderend vlindertje, maar een trillend oogspiertje, dat zou ook wel passen. Echt contact maken duurde nog wel een paar weken. Toen begon de kleine naar mijn hand te zwemmen