Misschien is er hier iemand die herkent wat ik ga schrijven. Het boek het doctors maar ik weet niet meer van welke schrijver. Ben al een tijdje er op zoek. Het gaat over een jongen en meisje dat naast elkaar op groeien. Het is een amirikaans boek wel in het nederlands vertaald. Het meisje haar vader is dokter (huisarts) en ze heeft een zusje dat Isabella heet haar moeder is huisvrouw als ik het me goed kan herinderen overlijd dat zusje. Het meisje heet Laura Castallano of iets en gaat later naar Harvard md school. Ze is een van de beste van de klas en trouwd uit eindelijk met die buurjongen. Ze word gyn. Die jongen Barney Livingston zijn vader overlijd en hij gaat al vrij jong voor het gezin zorgen maar volgd daar bij wel de studie ect en ook hij gaat naar Harvard en woord dokter hij is een ster in de psygiatrie en hij word dan ook psygiater. Zijn vader overlijd aan een hart aanval. Vond het z.n mooi boek maar kan het nergens vinden wie weet wie het schreef de titel ect dan kan ik hem misschien nog eens lezen. Had hem zelf in mijn bezit maar heb hem ooit kwijt graakt. Dus wie herkent iets uit het verhaal hier boven, En kan me helpen. Weet dat er dame.s zijn die ook graag lezen misschien weet iemand wat ik bedoel. Dankje wel alvast. En anders heb ik pech gehad
Mis hier het kusje icoontje hahah. Dankje wel haha. Maar gewoon een kus op de wang van bedankt haha Had je het boek ook gelezen? dat je het herkende?
Nee ik heb het niet gelezen maar herkende het verhaal van een boekbespreking van een klasgenoot. Jaja, dat is zo'n 15 jaar geleden! haha
Dan heb je een goed geheugen. Ik ook trouwens hahah. Klopte precies wat ik vertelde en dan dat zonder boekbespreking hihih. Was alleen de naam van de auteur kwijt en dan sta ik er niet bij stil dat ik dan maar eens op wiki moet zoeken