Hoi lieve meiden, ik heb een aantal weken eerst es rond geneusd hier, kijken naar jullie verhaaltjes errug leuk en spannend allemaal zeg.... ben zelf sinds 20 juli 2007 gestopt met de Nuvaring.... eerst menstuatie kwam 4 dagen te vroeg .....nu moet ik morgen ongesteld worden..maar heb al een dikke week last van hoofdpijn, lichte misselijkheid, veel boeren, en best veel kramp in mijn onderbuik en een zere onderrug daarnaast witte vloed en last van mijn bekken...alle symptonen dat ik ongesteld moet worden dacht ik...maar nu heb ik een aantal forums gelezen en dit zijn ook sommige symtonen van een beginnende zwangerschap.....? ff vraagje maar je normale cyclus duurt toch 28 dagen? en daarna ben je overtijd? wij hebben deze maand niet veel geklust dmv omstandigheden, en ik dacht ergens gelezen te hebben dat je op je vruchtbaarst bent van dag 8 tot dag 15? Graag hoor ik meer van jullie...en jullie ervaringen.... Succes iedereen met jullie zwanger worden.... liefs van mij
Hi Diddl, ondanks dat alle boeken, dokters e.d. zeggen dat een cyclus normaal 28 dagen duurt, zie je hier maar weinig meiden die dat ook daadwerkelijk hebben. Dus een cyclus van 33 dagen bijvoorbeeld is ook niet raar. Normaliter is je luteale fase (dagen tussen eisprong en ongi) circa 14 dagen. Dus als je cyclus langer duurt, heb je ook later je eisprong. Je bent vruchtbaar op de dag van je eisprong, maar omdat het zaad van je vriend circa 3 a 5 dagen kan blijven leven, kun je ook al zwanger worden van klussen vóór je ei! Succes!
hallo diddl Welkom op deze site. Het enige wat je kunt doen is afwachten, gemeen he, het duurt allemaal zo lang. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hopelijk is het deze maand of binnenkort snel raak. groetjes sjolie