Goedemorgen verloskundigen, ik hoop dat 1 van jullie me hier een antwoord op kan geven want eerlijk gezegt snap ik er zelf even helemaal niks meer van Ik moest afgelopen donderdag ongie worden en heb vrijdagochtend getest, heel duidelijk positief (sensitest met hartje kan 4 dagen voor NOD), zaterdagmiddag nog een en die was net zo duidelijk. Toen heb ik zaterdagavond een clearblue met indicator gedaan en daar stond ook op zwanger 1-2. Nu zag ik bij anderen iedere keer dat die testjes iedere keer wat donkerder werden en dat vond ik eigenlijk wel heel erg mooi om te zien dus had gisterochtend weer een testje gedaan (ook weer sensitest met hartje) en die leek me iets lichter maar was wel weer duidelijk positief. Mischien een beetje overbezorgd maar vond het toch vreemd dat ie iets lichter leek dus heb gisteravond bij de kruitvat zo'n pakje gekocht met 2 testen voor 5 euro en die vanochtend om half vijf gedaan, die bleef zo goed als wit, alleen met heel goed kijken was er iets van een streepje te zien (mn vriend zag m wel) en vanochtend nog 1 om iets over 7 en die was weer zo goed als negatief. Ik heb geen bloedverlies oid gehad, af en toe wel een vreemd gevoel in mn buik,(beetje trekkerig of alsof ik ongie moet worden) maar dat lees ik wel meer en dacht dat dat er mischien ook mee te maken had dat mn jongste 14 aug '09 is geboren en het dus redelijk snel opelkaar zit. Heeft een van jullie mischien enig idee wat dit kan zijn? Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd en moeite om dit te beantwoorden. Vind het echt super dat we hier gewoon met onze vragen terechtkunnen Liefs mij
Heb bloedverlies:x Bedank voor de moeite van het lezen maar denk dat ik nu weinig meer kan doen dan afwachten.
Wat naar voor je. Je zult inderdaad een hele vroege miskraam hebben en je lichaam heeft heel snel in de gaten gehad dat dit geen goede zwangerschap is. Zo komen mensen er soms niet eens achter dat ze zwanger zijn geweest en denken dat ze een gewone ongesteldheid hebben. Je kunt nu inderdaad helaas niet meer doen dan afwachten. Sterkte. Groetjes Brigitte