Zo makkelijk :-)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Patrijs1981, 30 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Mijn dochter wordt volgende maand twee jaar! Ze heeft tot nu toe altijd nachtvoedingen gehad en ik vind dat ook ok. Nu ik alleenstaand ben vond ik het wel wat vermoeiend worden, al slapen we wel samen, maar toch...
    Sinds 3 nachten weiger ik de borst. Ze huilt 10 minuten. Ik troost en knuffel haar en bied water aan en ze slaapt verder. De hele nacht :p. Ben zo trots op haar en het valt me alles mee! Ik heb wel het idee dat ze er echt aan toe is en ben blij dat ik haar al die tijd wel heb gegeven waar ze om vroeg, maar nu is het voor mij gewoon genoeg geweest. Overdag mag ze nog steeds drinken zo vaak ze wil. Ze is wel vroeg wakker nu. Om 6 uur begint ze te tanken....slimmerd!

2. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Wauw ontzettend goed zeg! Veel mensen klagen na 6 weken al dat ze wel weer eens een nacht willen doorslapen.. Waaronder ikzelf.. ;)
    Maar toen dat eenmaal gebeurde en ik even bijgetankt was na de eerste heftige weken (bevalling, elke 2/3 uur voeden, nog een peuter rondlopen).
    Vind ik het ook niet erg meer als ze nu snachts komt en
    geef ik ook wat ze vraagt!

3. janny

janny Actief lid

29 mei 2010
    335
    47
    28
    Fijn zeg dat het zo makkelijk gaat!
    Eigenlijk vindt ik het ook wel knap dat je nu die keuze voor jezelf hebt kunnen maken! Mijn oudste heeft tot bijna 3 jaar 's nachts gedronken, is toen vanzelf gestopt. Had het niet erg gevonden als ze iets eerder gestopt was, maar ik heb zelf nooit het initiatief genomen omdat ik bang was voor drama's..

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden

Ik was ook zo bang voor de drama's maar die blijven tot nu toe uit. Het is het juiste moment denk ik. Als ik niet alleen was geweest had ik het ook niet gedaan. Maar ik kan niemand vragen om het in de ochtend even van me over te nemen....dat ik voor mij de reden geweest om te proberen.

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Haha de slimmerd. Normaal maakt ze me wakker en vraagt ze of ze mag drinken, twee nachten geleden werd ik wakker terwijl ze al lag te drinken. Vannacht werd ze wakker in haar eigen bed. Ik gaf aan dat ze wel water mocht en mocht knuffelen. Ze werd toen even heel boos, maar ging na een paar flinke slokken water toch weer slapen. Ik merk dat ze nu ook s morgens korter drinkt en s avonds voor het slapen gaan ook. Zal dan toch het eind in zicht zijn?

Deel Deze Pagina