Volgens mij gaf Ruben me gister een paar keer een kusje. Want iedere keer als ik zei mamma kusje? Deed ie zn mondje open Dus ik door het dolle en nu doet ie dat steeds..is dat normaal dat ze eerst de mond open doen ipv met tutlippen? Gr, Diana
Whahaha...onze Ruben doet dat net zo! Hij gaat dan lachen, doet zijn mondje open, zijn handjes op je gezicht en valt dan zeg maar aan.... Geweldig!
Hier ook nog steeds met mond open. En dat in combi met extra kwijl door tandjes, is mijn gezicht echt drijfnat na een kusje
Lief he, als ze kusjes geven?! Hier ook zulke lekkere natte kusjes! Van de week gaf hij zelfs zijn kleine neefje (3 wk) een natte kus, dat hele koppie was nat! Hij heeft een tijd gehad dat hij erbij beet, dat is gelukkig over..
Geweldig he, ze kwijlt inderdaad met volle mond heel je wang onder! Soms ook op de mond, maar dan kus je zelf in een open gat hahaha...
wat een lief filmpje! ijn zoontje gaf eerst ook alleen maat van die kleffe slijmerige opende monden als kusjes.. Nu TUIT hij zijn lipjes heel goed
hier de mond wagenwijd open en er helemaal onder kwijlen! de verrukkelijkste kussen die ik ooit gehad heb
Dewi geeft nu kusjes met eerst een mmmmm geluid en dan tuit ze haar lippen en geeft je een kusje (eerst deed ze het vooral als ik mijn man een kus gaf). Nu doet ze mmmmmm en dan kom ik mijn kusje halen haha. Maar eerst ook die natte smakkerds.
Hier ook hoor. Mond helemaal open en aanvallen. En idd af en toe voel je eens een tong op je wang of tegen je lippen aan komen. Soms krijg ik ze ook ineens en dat kan nog wel eens een kopstoot opleveren auw.
Hier net zo, Milan komt ook met zn mond open naar je gezicht toe. Hij doet dat nog niet zolang voorheen als je hem om een kusje vroeg dan kwam hij met zn voorhoofd naar je toe en moest ik hem een kusje op zn hoofd geven. Ik ben elke keer als ik hem een kusje gaf erbij gaan zeggen "kusje" en na verloop van tijd kwam hij dus ineens met open mond een kus geven .. van die lekkere natte kletsers op de wangen hihihihihi