Mijn kleintje lijkt een beetje ziekig, aangezien hij van al zijn vaste voedingen (pap, fruit, avondhap) wat laat staan en nu net zelfs van zijn fles (terwijl ik er extra water in had gedaan om z'n vocht toch nog op peil te houden)... Hij heeft vandaag 3 keer vrij dun gepoept, wat voor hem bijzonder is, aangezien het meestal 1 keer per dag is (en vaak een dag ook niet) en meestal best hard. Hij is jengelig en hangerig, hoewel hij ook vrolijke momenten heeft. geen koorts. Boventandjes zijn net zo'n beetje door (tweede bijna), dus ik dacht dat we dat wel gehad hadden.. Hij zit net tussen sprongetjes in, dus dat is het ook niet als t goed is... Ik hou het zelf op een 'staartje' van een of ander buikgriepvirus van het KDV ofzo. Niet echt lekker in zn velletje dus. Nu gaf ik hem de fles en hij viel tijdens de fles al half in slaap. Ineens begint hij een beetje te trillen met zijn koppie maar ook zn armpjes. Het zag er een beetje gek uit dus ik zeg zn naam om hem er een beetje uit te halen. na zo'n 15 sec was het al weer weg, maar werd er toch een beetje zenuwachtig van.. Het zag er niet epileptisch uit ofzo, meer zoals een kindje die het extreem koud heeft ofzo... Het zit me helemaal niet lekker... Mijn vriend zei dat hij het laatst ook zag bij Thomas toen hij hem wakker moest maken , terwijl hij heel slaperig was.. Kan het te maken hebben met een soort sluimer-toestand tussen wakker en slapen in? Alle ervaringen/tips zijn welkom...
Heb geen idee, sorry.. Kan me voorstellen dat je je er beetje zorgen om maakt, hoewel het idd heel goed kan zijn dat hij een beetje moe is dan. Zijn het niet van die schokjes als hij in slaap valt? Die heb ik zelf ook wel es, als je dan ineens heel ontspannen bent dat je dan een beetje gaat schokken/trillen.
dank je voor je reactie.. Nee het zijn niet van die schokjes, die had hij heel veel toen hij net thuis was uit t ziekenhuis; mijn vriend heeft die ook altijd, dus dat zal wel erfelijk zijn
Kan een reactie zijn van wakker worden en even niet weten waar je bent. Mijn dochter heeft dit ook wel eens, vaak ligt ze dan bij mij op de bank te slapen. Mijn moeder kent dit ook, volgens haar niets ernstigs
@ merel: ja, had ik opgenomen, geen verhoging of koorts... @ leonieb: laten we het maar hopen... sinds gister heeft hij het ook niet meer gehad. Nu wil hij alleen niks eten... Flesjes gaan nog wel, maar de hapjes (fruit, avondhap en pap 's morgens) wil hij niet.... Toch dat tandje misschien in combinatie met niet lekker/zere buik/maag? Ook blijft hij maar poepen wat voor zijn doen echt bijzonder is!.... pffft, hoop dat ie zich zenl beter voelt, want vind dit zo zielig! Hij is ook extreem moe vandaag want hij werd vannacht echt om de 45 min ofzo wakker....... Ga geloof ik zo zelf ook maar ff een tukje doen..
klinkt heel bekend, mijn dochter drinkt ook alleen maar de flesjes en wil niet veel eten. Ze heeft ook wat verhoging en slaapt aan een stuk door. Ik denk ook tandjes in combinatie met verkoudheid/griep. Als ie maar genoeg drinkt, dat is het belangrijkste