joepie!!!! ik mag eindelijk een nieuwe fiets uitzoeken. op mn werk kreeg ik de tip dat er een fietsplan bestaat en dat je dus zo heel voordelig een nieuwe fiets kan kopen. nu is die van mij al ruim 4jaar oud en mn enige vervoersmiddel, dus die is wel intensief gebruikt. (boodschappen, alyssa achterop, buggy erbij enz.) nu zit ik een beetje te twijfelen wat ik zal doen. ik wil heel graag een mamafiets maar nu zat ik ff te kijken en die zijn toch redelijk aan de prijs (heb 749euro te besteden). ik heb bij de halforts 2 verschillende gezien een limit moederfiets xalina en eentje van union (kan alleen de naam niet vinden want de site doet het niet). ik ben zelf maar 1.60groot en de meeste framematen zijn 53cm, zou dat kunnen voor mij? of weet iemand een ander stevige fiets (met versnellingen) waar ik ook makkelijk 2zitjes op kan hebben. het liefst wel bij halforts want dat is het makkelijkste voor mij met het fietsplan. liefs doris
Ik heb dan wel geen kinderen, maar ik heb ook een moederfiets via een fietsplan op het werk, aanrader van een collega aangezien je toch jaren met een fiets wil doen. Ik had hetzelfde bedrag te besteden, mijn fiets was duurder, maar de dealer heeft voor mij gezorgd dat er wat op accesoires kwam te staan want daar had ik ook nog een bepaald bedrag voor. Ik heb ondertussen de zitjes er wel af, dit is een limit edition sparta amazone weet niet of ze er nog zijn heb hem in oktober gekregen.