wilde mijn tattoo even showen de vlinder staat voor ons kkleintje wat we helaas verloren zijn en milan staat voor ons kereltje maar dat wijst voor zich nog meer die hun tattoo willen showen? liefs kim
Bekijk bijlage 49065 mijn tatoo met mijn opas naam erin die overleden is .. heb nog een beschermingskruis in me nek.. en een armbandje op me pols later zetten met zo naamplaatje .. omdat ik me echte armband steeds kapot trok op me werk
k heb er trouwens 4 hahahhaah vergeet ze altijd. de vierde zitop mijn onderrug en is een tribal met mamma erin
Mooie tatoo's! Ben er gek op! Heb er zelf 2 maar geen foto's van. wil er nog wel een paar maar mijn man vind het minder. Heb een dolfijntje op mijn schouderblad en de naam van mijn zoon in me pols, dat heeft mijn man ook laten doen. Hij vind het wel mooi bij zich zelf maar bij mij wat minder degene die ik heb vind ie wel mooi maar meer ook niet.
Bekijk bijlage 49082 Ik had eerst de dolfijn en afgelopen zomer Jelina's naam erbij laten tatoeeren, daarom is de naam op de foto een stuk duidelijker, hij is nu gelijk kwa kleur aan de dolfijn.
heb een boeddha op mijn enkel en chinese teken voor liefde op mijn pols. wil namen van mijn dochters er in het chinees er nog bij.
ik heb ook een paar tattoos. 2 chinese tekens op mijn pols, das mijn naam in het chinees.. Verder tussen mijn schouderblad mijn geboorteplaats en waar ik ook nog woon trouwens, op mijn onderrug een tribal (met zon hartje vorm) op mijn enkel een Hoop Geloof Liefde teken met daaronder de namen van mijn 2 kindjes. Uhmmm volgens mij heb ik ze nu allemaal genoemd.. haha
Ik heb boven me billen een zwarte panter die omhoog kruipt. Erg jammer....10 jaar geleden gezet, en wou dat ik het niet had gedaan. Ben nu niet meer zo van de tattoo's. Gelukkig zie je die van mij bijna niet.
Hey Meiden, Wat een mooie tattoos heb ik hier gezien, ben ook helemaal een tattoo fan Heb mijn 1e gekregen toen ik 15 werdt en is mijn sterenbeeld in het cinees op mijn re.bovenarm ongeveer 10cm groot. En mijn wenkbrauwen zijn getatoeerd ( wat erg pijnlijk was) Nu krijg ik een tribal met twee ogen achter op de rug ( boven )die uitgebreid gaat worden naar de nek en onderrug... nog voor mijn verjaardag. Zie er best tegenop omdat iedereen verteld dat het z'n pijn doet
ik heb een tatoo op de achterkant van mn arm : mijn zusje der naam in t arabisch ( majella ) dan heb ik boven op me rug 1tje deels van internet maar zelf nagetekend ,, gewoon mooi en heb er 1 onderop me rug een tribal .. zal s voor fotos kijken