wat stom...Princess Vandaag is mijn NOD, maar gister nog een spierwitte test. Morgen stop ik met de bolletjes en dan ga ik mn ongie maar afwachten. Vanochtend was nog wel mn temp hoog, maar dat zal waarschijnlijk ook met de Utrogestan te maken hebben?
Bij mij kwam de ongi er ook gewoon door met of zonder bolletjes...Hield bij alle 3 de pogingen niets tegen. Succes hier!
Je temp blijft inderdaad hoog door de utrogestan. Daar had ik in ieder geval "last" van. Komt door de progesteron die erin zit Ik hoop dat je morgen, of wanneer je een test doet, alsnog een positieve zal hebben! Balen princess hopelijk volgende ronde wel een blijvertje!
Vanochtend temp nog steeds hoog, wel gister ochtend de laatste bolletjes. Ben wel benieuwd wat mn temp doet. Al geloof ik er niet echt in hoor..
Temp is ietjes gezakt.. Vandaag dag 3 na stop utro. Geen ongie, maar al wel 3 dagen het gevoel dat het elk moment kan gebeuren. Vanochtend nog een ovutest gedaan ( niks anders in huis) maar negatief. Ga zaterdag nog maar eens testen als ik nog steeds niet ingesteld ben. Baal er wel van.. Hierdoor alsnog een lange cyclus..