hoe laat avond eten 11 mnd?

Discussie in 'Voeding' gestart door Marieken, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh meid; zeker 3 bellen thee en nog water en fruit!
    Mijn zoontje heeft het vast niet van een vreemde dat hij tot de volgende ochtend meestal nog 1x en soms nog 2x komt drinken!;)

2. kiddie

kiddie Niet meer actief

Dat bedoel ik, al dat gemiep op het CB over moeten doorslapen!;)
    Maarre.. we zijn ontopic inmiddels. Sorry TS!

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wij eten tussen 18.30u en 19.00u. ik ben op maandag en woensdag pas om 17.45u ten laatste thuis en dan ga bijna gelijk koken. Tim ligt tussen 19.45u en 20.30u in bed. dat laatste als hij samen met papa onder de douche gaat. wij moeten ook nog afwassen en hond uitlaten.

Tim slaapt meestal 's ochtends niet meer (soms nog wel een keertje) en heeft een middagslaapje van gemiddeld 2 uur.

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    o, en OT: toen tim nog niet mee at met de pot samen met ons, gaf ik hem eerst eten en kookte dan verder voor ons. hij zal dan ongeveer rond 18.00u gegeten hebben.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kan toch gewoon met 11 mnd hebben ze geen avondfles meer nodig. dus ik zou zeggen lekker om 18.00 avond eten evt toetje na boven badderen en na bedje

6. tulip

tulip Niet meer actief

Ik kan mij hier volledig bij aansluiten.

7. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    onze zoon krijgt meestal om 6 uur warm eten en dan om 8 uur fles melk en dan naar bed hijn gaat smorgens in bad en wij eten zelf meestal half zeven hij zit dan wel bij ons aan tafel maar dan gewoon te spelen want samen eten gaat niet echt omdat ons eten dan koud word vind het zo prima

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, maar een volwassene gaat ook niet om 19:00 naar bed... de vergelijking gaat dus wat mank. Het is prima hoor om 's avonds of 's nachts nog te bv-en maar een kind heeft geen drinken nodig tussen 19:00 en 7:00 omdat het in principe gewoon KAN slapen (en nee, dat geldt dus niet voor alle kinderen maar fysiologisch kan een kind dat gewoon hebben)

En ik ken geen CB die vindt dat een kind 'moet' doorslapen. Ik ken wel CB's die vinden dat een kind fysiologisch in staat is om door te slapen EN dat het fijn is voor ouders als kinderen doorslapen. Niet onderbroken slaap is gewoon de beste slaap.

Deel Deze Pagina