Zijn er hier meerdere mama's met een kindje die niet zelf drinken? Ik heb dus een zoontje van 16 maanden die gewoon echt niet zelf wilt drinken. Alleen als je hem op zijn rug legt, dan pas drinkt hij zelf wel. Ik heb ook verschillende bekers gebruikt maar echt niks helpt. Hij vind het ook gewoon makkelijk als mama het doet, maar het is gewoon makkelijker voor hem als hij het zelf gewoon doet. Herkent iemand dit probleem? Wat hebben jullie eraan gedaan, of is het gewoon afwachten tot meneer het licht ziet? Groetjes!
heb je bekers geprobeert of ook tuitflessen,gewone flessen enz??? Drinkt hij wel als jij een fles/tuitbeker vasthoud en hij zit? Misschien snapt hij simpelweg niet dat je ook zittend kan drinken. tja gewoonweg een fles op de salontafel laten staan .. doet ie niets mee.. ook niet na een tijdje?? en anders dan zal het uitzingen worden denk ik.. op een gegeven moment snapt hijje en kan je makkelijker communiceren.
hier drinkt ze vanaf 6 mnd al uit een tuit , nu drinkt ze uit een beker of een rietjesbeker van difrax dan hoeven ze niet met hun hoofdje achterover te gaan om te drinken mischien is dat een idee